"מה זה התפלצת הזאת? בא לי לירוק את זה לצלחת. תסלחו לי, כזה עוד לא קרה לי. המנה הבאה היא כנראה מנה שלא נוכל להכניס אפילו לפה, זה לא אכיל. לכן קוראים לזה 'המחבוא של אדי', אדי מתחבא. גם אני הייתי מתחבא הייתי מגיש אוכל כזה". כך תיאר מבקר המסעדות ניב גלבוע את 'המחבוא של אדי', מסעדה ותיקה באילת שפקד לאחרונה. בתגובה, פרסם הבעלים של המסעדה סרטון תגובה, בו תיאר את דבריו כפוגעניים, והוסיף: "עבורך זה אולי עוד סרטון, אבל עבורנו זה מפעל חיים". גלבוע שוחח היום (שישי) עם גדעון אוקו ב-103FM והתייחס לסערה שיצר.

"הפכת אותנו לשק חבטות": בעל מסעדה במתקפה חריפה על ניב גלבוע

"האוכל באמת היה נורא, היו מסעדות יותר גרועות את האמת", הודה. "הוא קיבל אצלי ציון 5, היו מסעדות שקיבלו 1. אין לי בעיה עם הדברים שנאמרו על האוכל כי אני עומד מאחוריהם. זה היה משהו לא אכיל. היו חלק מהמנות שבאמת לא הייתי מגיש היום באף מסעדה. אני חושב שזו הביקורת ה־600 שאני עושה. זה אני, לטוב או לרע, במקרה הזה קצת יצא באמת יותר לרע. אני מסכים שהיו שם כמה דברים אישיים שבדיעבד, אחרי שראיתי גם את הסרטון שהעלה הבעלים של המסעדה, הרגשתי ממש אי נוחות". 

"אשלי התייחס בעיקר  לדברים שאמרתי על אח שלו ששרף את המסעדה והיחס כביכול שנראה כמזלזל באבא שלו, מה שבאמת לא הייתה לי כוונה", הבהיר. "בוודאי שאני יכול להבין את העלבון שלו. אני עושה הפרדה בין הדברים שאמרתי על האוכל לדברים אחרים. אני גם מבין שלפעמים הציניות שאני רגיל אליה, ואתה גם מכיר אותי מספיק שנים ויודע שככה אני, לא תמיד עובדת. וזה אחד המקרים שזה עבד לא טוב. כשראיתי את מה שהוא כתב אני הזדהיתי איתו, לא איתי".

לסיום טען גלבוע בגילוי לב: "ב־99 אחוזים מהמקרים, ואני אומר את זה באחריות, אין אמירות אישיות מעליבות לגבי השף. זה מתפלק מדי פעם, זה התפלק הפעם לא על השף אלא על המשפחה שמנהלת את המקום, וזה באמת דבר שאני מצטער עליו. ראיתי את הסרטון וראיתי כמה הוא נפגע, הוא גם אמר דבר שמאוד התחברתי אליהם, שהבן שלו היה גם נורא בהתרגשות לראות את זה, ואני יודע יש לי המון מעריצים בגיל של הבן שלו וקבוצות שלמות שעוקבות אחריי. אני יכול להרגיש את מפח הנפש שהיה גם לבנו, וזה דבר שאני באמת מצטער עליו בפן האישי, ואני כן מסיק מזה מסקנות". 

 סייעו בעריכת הכתבה: רון שהין ומיכל קדוש, 103FM