נס בכבישים: גבר איבד היום (שבת) את הכרתו במהלך נהיגה בכביש 5233 סמוך לחורשים, אך למזלו הרב חובשת מד"א מיכל שינה נסעה מאחוריו והצילה את חייו: "העובדה שהוא קיבל מכת חשמל ממש שניות אחרי שהוא איבד את הכרתו ללא ספק הייתה הגורם המרכזי שבזכותו ליבו שב לפעום". 

החובשת שנסעה ברכב מאחוריו זיהתה את מצב החירום הרפואי, החלה בביצוע פעולות החייאה שכללו שימוש במפעם (דפיברילטור) וכאשר ליבו של הנהג שב לפעום הוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבי"ח כשהוא מונשם ומצבו קשה. 

החובשת מיכל שינה סיפרה: "לפתע ראיתי את הרכב שלפני סוטה מהנתיב, הנהג היה מחוסר הכרה שמוט על ההגה וכעבור מספר רגעים בודדים הוא התנגש ברכב נוסף ונבלם. מיד יצאתי מהרכב ורצתי אליו במחשבה שהוא מפרכס. שהתקרבתי אליו זיהיתי שהוא ללא דופק וללא נשימה, הנחתי עוברי אורח שהיו במקום לחייג 101 למגן דוד אדום, להוציא אותו מהרכב ולהשכיב אותו על הכביש".

"רצתי בחזרה לרכב שלי והבאתי את מכשיר המפעם (דפיברילטור) שיש לי באופן קבוע ככוננית במד"א, חיברתי אותו והתחלתי לבצע החייאה. המפעם ביצע בדיקה לקצב הלב ומיד נתתי שוק חשמלי. צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א שחלף במקום כדקה אחרי ונתקל באירוע ממש כמוני הצטרף אלי לפעולות החייאה ולאחר מכת חשמל נוספת ליבו של הנהג שב לפעום".

"הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ והמשכנו בטיפול הרפואי שכלל טיפול תרופתי והנשמה והוא פונה להמשך טיפול בבית החולים כשמצבו קשה. העובדה שהוא קיבל מכת חשמל ממש שניות אחרי שהוא איבד את הכרתו והתמוטט ללא ספק הייתה הגורם המרכזי שבזכותו ליבו שב לפעום".