קבוצת יהודים המשתייכים לפלג החרדי-קיצוני והאנטי-ציוני "נטורי קרתא" הגיעו היום (שני) לביקור במחנה הפליטים בג'נין והתארחו בביתו של בכיר הג'יהאד האסלאמי ביהודה ושומרון  בסאם א-סעדי. חברי המשלחת פגשו בכירים בג'יהאד והצהירו על תמיכתם בפלסטינים.

כמו כן, אנשי נטורי קרתא נפגשו עם מזכ"ל ארגון הפת"ח עטא אבו רמילה ובכיר הג'יהאד האסלאמי מאהר אל אח'רס. המשלחת יוצאת הדופן נפגשה עם עם אשתו של אל-סעדי, והצדדים שוחחו על "איתנותו למרות פעולות הכיבוש". חברי המשלחת הצהירו מצדם כי הביקור במחנה הוא מסר של דחייה כנגד הכיבוש הישראלי. 

אחד מאנשי הקבוצה שהגיעו לג'נין הצהיר כי "אנחנו יהודים פלסטינים, אנחנו רוצים לחיות תחת הדגל הפלסטיני ולא הישראלי, במדינה אחת שהיא המדינה הפלסטינית. לפני מאות שנים ולפני תחילת הכיבוש, גרנו ביחד בעיר העתיקה בירושלים ולא היה הבדל בין יהודים למוסלמים, כולנו באנו מאב אחד, אברהם וחיינו באושר ביחד".

"בהמשך באו הציונים ויצרו לחץ להפריד בינינו, אבל אנחנו דוחים זאת. אנחנו רוצים שלום ולא את החוק הישראלי הגזעני, המהווה איום על חייהם של היהודים והמוסלמים. לא משנה כמה זמן יעבור, נמשיך לדבוק בחלומות ובמטרות המשותפות שלנו. אנו רוצים את פלסטין עם בירתה ירושלים והשלטון הפלסטיני כדי שנוכל לחיות באושר".

עטא אבו רמילה בירך את המשלחת ושיבח את עמדותיה והשתייכותה לפלסטין. אבו רמילה תיאר את ביקורה של הקבוצה בעיר ואמר כי "הם נכנסו כשהם מניפים את דגלי פלסטין, נושאים מסר שבו אמרו שהם תומכים בנו, מתנגדים לכיבוש ולהתשייבות ותומכים במדינה הפלסטיני". אבו רמילה קרא לקבוצה להמשיך במאבק ולתמוך בפלסטינים ולחשוף את פשעי הכיבוש, בין אם בתוך הקהילה היהודית בתוך בפלסטין או בקרב קהילות היהודים ברחבי העולם.