עונה חדשה של "נינג'ה ישראל" יצאה לדרך בקשת 12 בהנחייתם של אסי עזר ורותם סלע והפעם זו תהיה עונת דו קרב ובה שני מתמודדים עושים את המסלול זה לצד זה, והראשון שצולח אותו עולה לשלב הבא. מי שהצטרף העונה לעמדת הפרשנות מלבד ניב רסקין וירדן ג'רבי שכיכבו יחד גם בעונה הקודמת, לאחר שרותם ישראל עברה לטובת תוכנית הבוקר של רשת 13, הוא הנינג'ה הישראלי הראשון, יובל שמלא. 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

לא רק הוא חדש על הסט אלא גם הדוגמנית בר זומר, חברתו הטובה של עזר, שקיבלה תפקיד של כתבת השטח של התכנית. עזר שיתף בתמונות עם זומר מסט הצילומים וכתב: "אז העונה החדשה שלנו התחילה, תרגישו חופשי לספר בתגובות איך היה פרק הבכורה, אבל... זה גם זמן מצוין לאחל בהצלחה לכתבת החדשה שלנו שתראיין את כל המתמודדים לפני ואחרי המסלולים ולעיתים גם תוך כדי. בהצלחה בר שלי, זה לא הדבר האחרון שנעשה יחד נשמה, את כבר יודעת מה הדבר הבא".

View this post on Instagram

A post shared by Assi Azar (@assiazar)

התגובות לפוסט המפרגן לא איחרו לבוא, והן היו פחות מפרגנות מעזר עצמו. בין היתר נכתב כי "עם כל הכבוד לבר. איפה רותם??" או "נפגעתי בשמה של רותם". עוד מתחו ביקורת על הליהוק של זומר לתכנית ונכתב בין היתר: "תעשייה מסריחה של חברותות" ו"כל היום מסדר ג'ובים לחברים" או "כי פרוטקציה זו לא מילה גסה".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

אסי עזר, רותם סלע (צילום: באדיבות קשת 12)
אסי עזר, רותם סלע (צילום: באדיבות קשת 12)