בן כספית וינון מגל פתחו הבוקר (חמישי) את תוכניתם ב-103FM, בשיחה על הסערה הציבורית שמתרחשת לאחרונה, לאור ההתקפות ההדדיות בין חברי הקואליציה והאופוזיציה. מגל התייחס לריאיון שקיים אתמול יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד בחדשות 13, ותקף: "כשהוא הפסיד בבחירות, הוא אמר שלא הלכה הדמוקרטיה. אתמול כשהוא דיבר בחדשות 13 הוא אמר שזו לא דמוקרטיה".

"לא יכול להיגמר בטוב": לפיד מדבר על הכול ותוקף את ממשלת נתניהו | בן כספית

"אהבתי שהוא טען שהיו כאן שנה וחצי של שקט. מה שעברנו כאן בשנה וחצי האחרונות היה הכל חוץ משקט", ציין וביקר גם את יו"ר התנועה לאיכות השלטון אליעד שרגא: "אתמול בוגי והוא נפגשו לקראת ההפגנה, ואז הוא אמר כמה נורא להשתמש במילה בוגד. בעבר הוא עודד את הקהל להגיד שמה שעשה נתניהו הוא בגידה. הדבר הנורא ביותר שקרה לשמאל הוא שיש ארכיון. הוא מראה לו בוקר בוקר כמה הוא צבוע".

כספית השיב בחריפות: "לפיד זה לא דבר והיפוכו ולא נעליים, כשמתחלפת ממשלה זה לא אמור להיות סוף הדמוקרטיה. מיקי זוהר אמר שאף אחד לא בא עם D9, ואנחנו רואים שהם לא באים להרוס את המערכת אלא לפוצץ אותה עם פצצת אטום. הולכים להשמיד את בג"ץ, וזה לא היה. לכן נמחה מחאה שעוד לא ראיתם. עילת הסבירות לא קשורה לאהרן ברק, היא קיימת בכל שיטות המשפט בעולם".