בעודו חוגג זוגיות חדשה ומסעירה עם שני פרידן, אשתו לשעבר של אביב גפן, תוך כדי מלחמת חורמה מול אשתו השנייה, ענבר אפק, לליאורה הגיעו דיווחים שלפיהם מריוס נכט עסוק בעוד חזית. מתברר שהמיליארדר, ממייסדי צ׳ק פוינט, מצוי בהליכים כספיים גם מול אשתו הראשונה ואם ילדיו, ענת אגמון, מבעלי "גלובס".

אגמון, עוד לא קיבלת את הצ'ק?
"כדאי שתבדקי את המקור(ה) שלך והאינטרסים שלה ולא תהיי סתם כלי שרת בסכסוך מכוער שלא קשור אליי".

אבל את ומריוס מצויים בהליכים משפטיים כספיים.
"לא. אנחנו בסופו של הליך הפרדה רכושית שמכבד את המעורבים בו כפי שראוי להם״.

ענבר ומריוס נכט (צילום: ערן בארי)
ענבר ומריוס נכט (צילום: ערן בארי)


אפק, עוד פרק בטרילוגיה המשפחתית?
עו״ד לורי גייזלר, באת כוחה של אפק: "כל אחת והחזית שלה. התנהלותו של מר נכט בענייננו הזויה בכל היבט, בהיותו אדם נשוי מצופה כי יסיים פרק זה בטרם יפצח בסבב נוסף, לא?״.

נכט, התנהגות הזויה?
עו"ד יהודית מייזלס, באת כוחו של נכט: "מריוס משוכנע שמי שיזם את האייטם הזה היא ענבר והוא מודה לך על הבמה התקשורתית שניתנת לנו כאן. זו התגובה, ונבקש כי תשולב במלואה וכלשונה. ענבר קיבלה ממריוס עשרות מיליונים וכבוד מלכות, אולם חמדנותה אינה יודעת שובע ולדאבון הלב גורמת לה לנהוג באופן נפסד. לא מן הנמנע כי ענבר חשה קנאה בעורכת הדין ענת אגמון, שעמה היה מריוס בזוגיות רבת־שנים ועמה יש לו ארבעה ילדים מוצלחים ומשגשגים ואין ביניהם מאבק, להפך - יש הסכמה על חלוקת הרכוש. בינתיים נראה שדווקא ענבר נמצאת בזירת ההתגוששות של מיני מאבקים משפטיים, שבחלקם מריוס כלל אינו צד ושבמסגרתם אף נטען להתנהגות מחפירה מצדה. צר לי שכך מצב הדברים עם ענבר, אך עליה לדעת כי אין בכוונתו להיכנע לסחטנות תקשורתית".

אפק, חזרתי אלייך.
עו"ד גייזלר, גם הפעם בשם אפק: "מדהים לגלות שאדם המתיימר להיות אדם הגון והוגן מנסה לחמוק מהתחייבויותיו החוזיות. צר למרשתי כי מר נכט בוחר להכפיש ולהשמיץ, אך מרשתי לא תיגרר לביב השופכין ותלך בדרך המלך, דרך מערכת הצדק והמשפט".

מריוס נכט (צילום: אביב חופי)
מריוס נכט (צילום: אביב חופי)