דניאלה פורת פנסו, דודתו של דניאל שנהרג בתאונה סמוך לכפר בלום, התראיינה הבוקר (ראשון) בתוכניתם של ענת דוידוב וניסים משעל ב-103FM, והתייחסה לרגעים הקשים בו שמעה על התאונה וסיפרה על אחיינה שנהרג.

"אסון בלתי נתפס": בכפר בלום לא מעכלים את מות הנערים בתאונה

"בשש בבוקר קיבלתי טלפון מראש אגף שירותים חברתיים במועצה שלנו, היא אמרה לי 'תקשיבי דניאלה, הייתה תאונה, שלושה נהרגו ואחד מהם זה דניאל'. מיד התלבשתי ונסעתי", אמרה פורת פנסו בפתח דבריה, "אני גרה בקיבוץ ליד כפר בלום, נסעתי רבע שעה והגעתי לביתה של גיסתי, שהיא אימא של דניאל. וזהו, ואז משם הלכתי עם אחי להוריי לבשר להם את הבשורה המרה ומאז אנחנו בתוך האש הזאת שהורסת אותנו". 

"זה מאוד קשה ללכת למשפחה לספר, גם אביו של דניאל, אחי הצעיר, הוא נפטר ממש לפני שש שנים בגיל מאוד צעיר והשאיר את דניאל ושלושת אחיו וגיסתי לבד", הוסיפה, "כאילו יש פה עוד איזה רובד כזה, כאילו אנחנו מרגישים שזו שכבה ועוד שכבה של יגון, זה מאוד קשה לשאת".

לאחר מכן סיפרה פורת פנסו: "דניאל היה בן 17, באמת ילד מתוק שתמיד אני מספרת עליו ותמיד אומרת על היכולות התקשורתיות שלו - הוא היה באמת יכול להיות בקשר ישיר מאוד וחם עם כל אדם. אם זה איתי, שאני דודה שלו באמצע שנות החמישים לחיי, בין בני הדודים שלו, שהם מבוגרים ממנו או צעירים ממנו, בין אנשים באמת זקנים. זה  היה פשוט כיף ובגלל זה, זה כמו מן ריק כזה". 

"חבריו של דניאל היו ביחד מגיל מאוד צעיר. אני לא מכירה לצערי אותם, אני מכירה את ההורים שלהם. אבל אני יודעת שדניאל היה מאוד מחובר אליהם, בכלל, הוא אדם שמתחבר מאוד לאנשים. הוא מן סוג של דבק, גם חברתי, גם משפחתי, אז אני מניחה שהחיבור היה כל כך עמוק כי אני מכירה אותו", ציינה.

לסיום אמרה דודתו של דניאל: "לקהילה קטנה כמו קיבוץ זה דבר שקשה מאוד להירפא ממנו לאורך הרבה שנים. אני חיה בקיבוץ כל חיי, אני מכירה טיבן של טרגדיות כאלה בקהילה. עוד לא יודעים מה קרה בתאונה, לא עסקתי בזה וגם מעדיפה שלא, מספיק לראות את התמונות. גם אצלם ברכב לא נותר מי שיספר, אז אנחנו גם באמת לא יודעים". 

סייעה בעריכת הכתבה: נויה חסון 103FM