סיירת חרוב, מגלן ומג"ב פעלו הלילה (בין רביעי לחמישי) במחנה הפליטים בג'נין למעצר חאלד אבו-זינה, מבכירי הג'יהאד האסלאמי. בעוד שהוא לא שהה בביתו בעת המעצר, הכוחות עצרו את שני בניו. במהלך הפעילות, נתפסו אמצעי לחימה רבים וחייל נפצע באורח קל ממטען שהושלך לעבר הכוחות.

בתוך כך, כלי התקשורת הפלסטינים דיווחו על שני הרוגים בחילופי האש עם כוחות צה"ל. בנוסף, הפלסטינים מסרו כי שני ההרוגים הם ג'וואד פאריס בוואקא, בן ה-58 ואדהם ג'בארין בן ה-26, מבכירי הג'יהאד האסלאמי בג'נין. 

טל לב רם, הפרשן הצבאי של מעריב, הביא פרטים נוספים על הפעילות, ואמר בשיחה עם ניסים משעל וגיא פלג: "זו אכן פעילות חריגה בהיקפים שלה - שני פלסטינים הרוגים, אחד מהם מבוקש יחסית בכיר- אדהם ג'בארין. בנוסף, חייל צה"ל נפצע באורח קל, ככל הנראה מפגיעת הדף". הוא הוסיף ב-103FM: "יעד הפעילות היה אבו זינה, שלא היה בבית בעת הגעת הכוחות - שעצרו בסופו של דבר את שני בניו, תוך חילופי אש".

"כאשר מדובר במישהו יותר בכיר, אני מניח שתהיה מוטיבציה לבצע ירי", הבהיר, "אני לא מניח שאנחנו לפני הסלמה, אבל מערכת הביטחון תיערך גם לאפשרות של ירי, זו אופציה שנמצאת על השולחן, שכן זה פעיל מוכר. זה לילה לא שקט במחנה הפליטים ג'נין. אנחנו גם רואים את המשך הפיגועים ביהודה ושומרון, וזה לא היה אמור להסתיים עם החלפת הממשלה".

בתוך כך, עשרה מבוקשים נעצרו במהלך פעילות כוחות הביטחון הלילה בשומרון. לוחם צה"ל נפצע באורח קל ופונה לבית החולים. במהלך פעילות הכוחות, נורה לעברם ירי מאסיבי, הכוחות הגיבו באש. במהלך הפעילות, אותרו והוחרמו נשק מסוג M-16, מספר רב של חלקי נשק, ציוד צבאי, לבנות חבלה ותחמושת. 

פעילות כוחות צה''ל הלילה בשומרון (צילום: דוברות המשטרה)
פעילות כוחות צה''ל הלילה בשומרון (צילום: דוברות המשטרה)