דיירים של שלושה בניינים בהוד השרון פונו היום (חמישי) באופן זמני בעקבות קריסת אדמה באתר של תמ"א בעיר. כוחות כיבוי האש בתיאום עם עיריית הוד השרון פינו את דיירי הבניין בו התרחשה הקריסה - ברחוב הצנחנים 6 ובניין נוסף בסמוך למקום, כאמצעי בטיחות עד לסיום הטיפול בתקרית.

בן דרור קולין, דייר שפונה מאחד הבניינים, שוחח עם בן כספית ורוני בר-און ב-103FM ושיחזר את האירוע: "אנחנו מקבלים דפיקה בדלת פתאום בשתיים בצהריים, פקחים של העירייה באמצע היום. אומרים לנו 'עכשיו צריך להתפנות, צריך לפנות את הבית', וזהו. לא היה זמן, אפילו לא נתנו לאסוף דברים, יוצאים החוצה, משטרה, כיבוי אש, ראש העיר עומד מול הבניין מדבר עם כולם, רואים שנפתח איזשהו בור בתמ"א שבונים ליד הבית שלנו".

"לא נתנו לנו כל כך לבוא ולהסתכל, ראיתי מהחלון שהוא בור דיי גדול. אנחנו כבר רואים את החפירות שעושים לידנו כבר חודשים ומתריעים על זה. אנחנו רואים שחופרים וחופרים וחופרים, אבל זה חניון אוטומטי שבונים, בונים אותו צמוד לגבול של המגרש. בונים אותו כבר מעל שנה. זה בניין של תמ"א, של עיבוי. הוסיפו על הבניין ממ"ד ומרפסות כדי לחזק אותו כמו שכולם מכירים. תוך כדי עבודה עבדו על החנייה האוטומטית. חופרים אותה חודשים, ראינו שמגיע החורף ולא מסיימים את החפירה. "יצקו בתחילת העבודה, יצקו קיר בטון תומך", טען.

בסיום דבריו סיפר כי "יש לי תיק שלקחתי בו את החליפה של הטאקוונדו של הילדה, וזה מה שיש לנו. אני רוצה לפרגן לראש העיר שלנו, מהרגע הראשון אני רואה אותו מחוץ לבניין, הוא עונה לשאלות, הוא זמין. לפני יומיים הגישו בקשה לתמ"א מהצד השני של הבניין שלנו". 

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm