לפני שש שנים בדיוק רצח נדב סלע את אשתו דור כרסנטי, את ילדיהם יוסף ובנימין ואת בן השכנים נחמן עתיה. הרוצח הורשע וקיבל ארבעה מאסרי עולם מצטברים ועשר שנים נוספות. מאותו יום הוריה של דור אינם יודעים את נפשם מצער, ומשימת חייהם היא להנציח את בתם ונכדיהם.

איתן, אביה של דור, תלה על רכבו שלטים עם תמונות בתו ונכדיו והחנה אותו במיקום המרכזי ביישוב מגוריהם מגדל. לאחרונה אמו של הרוצח הגישה נגדו תביעה ובה היא מבקשת להזיז את הרכב מאחר שהיא עובדת בסמוך וכן לא להיכנס איתו לטבריה, עיר מגורי משפחת הרוצח - והוא נאלץ להזיזו.

המשפחה פנתה ליעל ורד, מנהלת שיווק ויזמית חברתית שהקימה את מיזם "הבושה עוברת צד", בבקשה להנציח את בתם ונכדיהם ולהילחם בשמם בתופעת רצח נשים. כאשר שמעה יעל על המקרה, גמלה בלבה החלטה שלא ייתכן שתישלל מהורים שכולים זכות כה בסיסית להנצחה, וכי תעשה כל מה שביכולתה לסייע להם.

לקראת האזכרה שתתקיים היום הועלו ביום חמישי האחרון שלטי ענק במיקום מרכזי בטבריה וכן בצמתים מרכזיים ברחבי תל אביב, על מנת שאזרחים רבים ככל שניתן ייחשפו למקרה ויזכרו את דור וילדיה.

לפרויקט חברו לוורד בהתנדבות מלאה חברת השילוט נור מדיה בתל אביב וחברת השילוט מופת פרסום בטבריה והעיתון "קורה בטבריה". מיזם "הבושה עוברת צד" נשען על מימון המונים בכתובת www.beactive.co.il/project/66106 וכן על סיוע תורמים, ומלבד פרסום המבייש את התוקפים והרוצחים הוא מממן סיוע משפטי, פעילויות ותמיכה בנפגעות אלימות.

יעל ורד אומרת: "לא נקבל שום השתקה ובטח לא היפוך תפקידים שבו התוקף הופך לקורבן. לא יעלה על הדעת שמונעים מהורים שכולים להנציח את המשפחה שאיננה".

ממשפחתה של דור כרסנטי נמסר: "היום תיערך האזכרה של בתנו ושני נכדינו שנרצחו באכזריות, ועדיין משפחת הרוצח רודפת אותנו ומונעת מאיתנו להנציח את אהובינו בכל דרך כדי שישכחו מי רצח אותם. לא ניתן לאף אחד להשתיק אותנו".