מטה המאבק ברפורמה המשפטית הודיע כי גם השבוע יתקיימו הפגנות כמחאה על המהלך, ששיאן בהפגנה נוספת רחוב קפלן בתל אביב. בהודעה נכתב כי "בשלישי הקרוב יקיימו עובדי ההייטק ומעל ל- 130 עסקים וחברות יקיימו השבתת אזהרה לממשלת ישראל שתימשך מספר שעות". 

פסקת התגברות ברוב 61 ושינוי בבחירת השופטים: לוין הציג את התוכנית המשפטית

מטה עובדי ההיי טק הודיע על הפגנה שתתקיים בשלישי הקרוב, במתחם שרונה בתל אביב. ממטה העובדים נמסר: "נקיים הפגנה של תעשיית ההייטק, בעד ישראל דמוקרטית ובית משפט עצמאי, החיוניים להמשך שגשוג התעשיה שלנו, כלכלת המדינה שאנחנו אוהבים ובטחונה".

עוד נמסר, כי בחמישי צפויות להתקיים פעולות מחאה נוספות, עליהן "תפורסם הודעה בהמשך". ארגונים נוספים שעל פי ההודעה ישתתפו בהפגנות: מחאת ההייטקיסים, מחאת הסטודנטים, מחאת הגלימות השחורות ומחאת הסטודנטים.

הפגנה בתל אביב נגד הרפורמה המשפטית (צילוםL אבשלום ששוני)

כזכור, מספר הפגנות התקיימו אתמול ברחבי הארץ כנגד הרפורמה. ההפגנות התקיימו בין היתר בתל אביב, חיפה ירושלים ובאר שבע. יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד שהגיע אל ההפגנה בתל אביב, מסר: "מה שאתם רואים פה היום זו הפגנה בעד המדינה. הפגנה להגנה על המדינה, אנשים שאוהבים את המדינה באו הנה היום כדי להגן על הדמוקרטיה שלה, על בתי המשפט שלה, להגן על הרעיון של חיים משותפים וטוב משותף. יש פה אוהבי ישראל שבאו להפגין למען מדינה יהודית דמוקרטית לפי ערכי מגילת העצמאות, ואנחנו לא נוותר עד שננצח".