בן כספית וינון מגל פתחו היום (רביעי) את תוכניתם ב-103FM על הרגלי הערב שלהם לסגירת היום באופן אופטימלי. אולם, בהמשך שיתף מגל כי "התקשרה אליי אתמול חברת הכנסת לימור סון הר־מלך, היא הייתה פגועה מאוד מלינץ' שהיא עוברת".

"זה התחיל מציוץ של רה"מ לשעבר לפיד על שקיללה חיילים. מדובר באלמנה שאיבדה את בעלה בפיגוע. היא אומרת לי שגם שגירשו אותה מביתה היא לא קיללה חיילים. היא אמרה שעשית לה עוול, קיללת אותה ואמרת לה דברים נוראיים. אתה מגיע למקומות לא טובים וחבל", הוסיף.

בתגובה, השיב כספית: "תגיד ללימור שהבהרתי את דבריי, ואני חוזר על זה. אם היא לא התכוונה לומר זאת לחיילים, היא עשתה מעשה של צביעות, כי אם יש גוף אחד שלא קשור להריסה הוא זה של הפועלים שעושים את העבודה השחורה". 

"אני מקבל מלא הודעות מהייטקיסטים שמחייבים אותם לשבות", התייחס ינון לשביתת מגזרים רבים נוכח הרפורמה הצפויה במערכת המשפט: "יש כפייה מטורפת גם בהייטק, גם אצל רופאים ועורכי דין. כמו שהשמאל אוהב, כפייה תודעתית של אנשים להשתתף בדברים האלה. אנשים אנוסים להשתתף. אין לכם גבול בטרלול, מנסים עכשיו לגייס את ההסתדרות להשבתה. אני קודם כל עיתונאי ויש לי מקורות".

גם כאן בן לא הסכים עם חברו. "חברות הייטק הודיעו שהן יאפשרו למי שיאפשר לשבות לשעה, על הדרך זלזלת בעבודת ההייטק".