שדרני 103FM בן כספית וינון מגל פוצצו אתמול את השידור לפני סיום תוכניתם, לאחר שבין השניים התפתח עימות סביב השביתה בענף ההייטק במחאה על הרפורמה במערכת המשפט. לאחר שנרגעו הרוחות, שבו המגישים לאולפן והחליטו ללבן את הדברים.

מגל: "כולם עכשיו במתח מה קורה היום, הוא יגיע, ההוא יגיע, הגשה זוגית, הם יהיו ביחד, הם רצו, הם ישדרו, יהיה זה. מה קורה סער? אתה רוצה להגיד לי מה הקונספט היום? יש החלטה? מי איתנו על הקו?".

כספית: "אני מעדיף כרגע לא להזדהות. תקרא לי ב'".

מגל: "ב' ר'?"

כספית: "בוא נשאיר את זה, אני לא יודע מה זה ב' ר', אני בנהיגה".

מגל: "מאיפה אתה בארץ?"

כספית: "עיר בשרון".

מגל: "יש לה הוד?"

כספית: "יש גם הדר".

מגל: "בולענים יש שם?"

כספית: "היו שניים, אני לא יודע אם זה טרנד עכשיו אבל בוא נאמר שאני לא יכול להכחיש".

מגל: "טוב תשמע, מה קורה? היה קצת אירוע דרמטי אתמול לא?"

כספית: "כן, מצד שני יש עכשיו עוד אירוע דרמטי. אני בדרך לאולפן, כמובן שכל הפקקים של העולם מצטברים מולי".

מגל: "איפה אתה?"

כספית: "על כביש 4".

מגל: "זאת אומרת אתה פה בערך עוד 10 דקות".

כספית: "לפי הוויז ב־9:18 אבל יחסי האמון ביני לבין הוויז די מזכירים את יחסי האמון ביני לבינך".

מגל: "אתה רוצה להסביר את הטנטרום?".

כספית: "אני חושב שהוא הסביר את עצמו. אין ספק שיצאתי מכליי על סטרואידים, לא מבחינת המהות. אני חושב שהווליום היה הבעיה, אבל מה לעשות אני בשר ודם, סוג של".

מגל: "כן, רק אתה יודע, זה כמו שאמרתי - בעיה לשדר תוכנית עם טנטרומים כאלה".

כספית: "אם אתה רוצה אפשר לפתוח את זה לדיון, יש אחד שצועק ויש אחד שעושה את אותו דבר בלי לצעוק, מזלזל, מקטין, דופק על המיקרופון, משמיע מוזיקה. כל אחד והסגנון שלו, נולדנו איך שנולדנו. התפוצצתי אתמול, כל מה שאמרתי תקף, וקיבלתי החלטה, אני לא מתכוון לעבור בשתיקה יותר על שקרים. כמעט לבד אני נלחם במכונת שקרים ענקית".

מגל: "היה פה עניין של סמנטיקה, גם הטנטרום היה מגוחך, אי אפשר לגיד על מה שאמרתי שזה שקר. אני אמרתי שההייטק שובת ואתה אמרת 'מאפשרים לאנשים לשבות'. בזמן שכל הכותרות אומרות שביתה הייטק אתה טוען שזה שקט ונכנסת לטנטרום. אז פה על הסמנטיקה הזו, על זה לבוא ולהגיד 'כן צדקתי בכל מה שאמרתי', בוא, כבר ראינו שקרים, כבר נתקלתי בחיי בשקרים יותר גדולים מאשר זה שהיה צריך להיכנס עליהם לטנטרומים. תסכים איתי או לא?".

כספית: "לא ממש. אולי החלום הרטוב זה שיקשרו את שנינו לכיסאות ויכריחו אותנו לשמוע את השידור של אתמול ואז תשמע את עצמך עושה קמפיין שלם, אנשים מההייטק מדברים איתך, והסיפור היה שמכריחים את עובדי ההייטק לשבות. אני מסביר לך ומקריא לך מתוך העיתון את ההודעה המדויקת, שאגב זה גם לא ההייטק אלא כמה חברות, שמאפשרות למי שרוצה לשבות במשך שעה. זה בדיוק הפוך מהפרזנטציה שהצגת".

מגל: "זה לא ככה".

כספית: "ההוכחה הכי טובה לזה שאחרי הפרזנטציה שאתה הצגת הגיע ברדוגו. אז זה שקר מה לעשות".

סייעה בעריכת הכתבה: שני רומנו, 103FM