ראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט, תקף הערב (שלישי) בחריפות בפוסט בפייסבוק את ערוץ 14 בעקבות ריאיון ששודר הבוקר עם הרב יוסף מזרחי שנתבע על ידו במיליון שקלים.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

"אבל על מה התביעה? לא על ביקורת, אלא על כך שהרב מזרחי הפיץ ברבים כאילו אמי, מירנה לאה בנט לבית לפקוביץ, היא גויה. הנה חלק ממה שאמא הנפלאה שלי והחזקה כתבה לי ולאחיי אחרי שצפתה בראיון הזה כרגע: 'אני שבורה. ההורים שלי בשמיים בוכים כרגע'. והערוץ הזה מעז לכנות את התביעה 'סתימת פיות'. מביש. סתימת פיות? על מה אתם חושבים שהתביעות הללו, למען השם? על ההפצה למאות אלפי אנשים שאמי ואני כביכול נוצרים. שאני וגילת כביכול התגרשנו או שאני מכה אותה. שלקחתי כביכול לכיסי 50 מיליון ש״ח. למען החופש לפזר שקרים מזעזעים אתם נלחמים?", כתב בפתח דבריו.

לדבריו, "ישנה מכונת רעל נוראה שמפיצה ללא לאות שקרים וארס והמכונה הזו מסכנת את כולנו. עכשיו יש מי שמגייסים כסף להגן על אנשים אלו בשם 'חופש הביטוי', וערוץ 14 מהנדס תודעה כאילו בזה מדובר. מי האנשים שתורמים כסף מכיסם כדי להגן על מי שמפיץ שקרים מזעזעים כאלה?! לא אעצור".

בסיום הצהיר בנט כי ימשיך לתבוע את "יצרני הרעל ואת סוכניו" והכסף, כך לדבריו, יועבר לחיילי צה"ל ולמשפחות. "לא עבורי אני נלחם אלא עבור כל מי שחפץ במדינת ישראל טובה יותר. ועבור אמא הטובה שלי. ועבור הוריה, סבא ישראל וסבתא מיכלה זכרונם לברכה, יהודים טובים שאיבדו את משפחותיהם בשואה, ולא יכולים להשיב".