עיתונאי חדשות 13 אלון בן דוד, שוחח הערב (ראשון) עם בן כספית ואריה אלדד בתוכניתם ב-103FM, והתייחס לתקיפה אותה חווה אתמול יחד עם שאר הצוות בזירת הפיגוע בירושלים: "היינו כבר בדברים יותר גרועים אבל האווירה מבאסת. כלומר, יש איזו תחושה שהכול מותר ושמה שפעם היה ראוי לגינוי, מקבל היום גיבוי. זה מה שמטריד אותי, שורת ההתבטאויות מצד דוברים של הממשלה ואנשים שמופיעים באולפנים והם שרים בממשלה, איך הם מדברים על התקשורת. שמחתי מאוד לשמוע גם את הגינוי של שר התקשורת וגם של שר הרווחה מרגי".

"קיבלו את הבשורה בכאב": בסביבתו של איליה סוסנקי ז"ל מתקשים לעכל

הוא סיפק גרסה מטרידה לאירועים: "שידרנו אתמול בערב מנווה יעקב, אודי סגל ואני, מהמקום שבו היה הפיגוע, הייתה אווירת אלימות כל הערב וראיתי את זה בעיקר עוד בביקור של חבר הכנסת גנץ -ההסתערות לגביו כשהיה צריך למלט אותו מהמקום, ראיתי את העוצמות של השנאה. אני אומר לכם, אם לא היו חוצצים אנשי מג"ב בינו לבין המפגינים, הוא היה נופל להם לידיים והם היו קורעים אותו לגזרים, ראיתי את העוצמות שם". 

"בשנייה שהמפגינים ראו שהמשטרה מתרחקת, הם הפילו את הגדרות, התחילו להסתער לכיווננו, התחילו לחבל לנו ברכוש, לא פגעו באף אחד, אף אחד מאיתנו לא נפגע. מהר גם קראנו למשטרה שבאה ובסוף עזרה לנו לבלום אותם", סיפר על רגע התקיפה, והוסיף: " ברית ישראל ירושלים, שכונת נווה יעקב, אתה יושב במקום שבו היה פיגוע, אם זה היה קורא לי בג'בל מוכאבר לא הייתי מופתע אבל שזה קורה לי בנווה יעקב, אתה מרגיש את עוצמת השנאה הזאת ואת התחושה שהאלימות היא מותרת במקרה הזה, זה מטריד". 

הוא טען כי תקיפת הצוות אירעה על כך שהוא נמנה על חלק מהתקשורת בארץ: "תקשורת בכלל, ראיתי בזווית העין גם את האנשים מ"כאן 11" עוברים רגעים לא קלים תוך כדי הערב הזה, עם דחיפות. הפילו את הכיסא שלהם תוך כדי שידור כמה פעמים. זה היה כל הזמן באוויר, הייתה תחושה מאוד אלימה באירוע הזה". 

"מה שבאמת מטריד אותי, זה לא עניין שאני דואג לעצמי, אני חושש מאוד שיושב איזה שהוא אדם ששומע את כל המסרים, שגם מופצים בתקשורת הממוסדת אבל בעיקר ברשת, והוא רואה בהם קריאה לעשות מעשה, לקום ולעשות מעשה. אז אברושמי עשה את זה לפני עידן הרשת ויגאל עמיר עשה את זה לפני עידן הרשת. אני אומר לנו 'בואו נעצור לפני שיהיה את האברושמי הבא'".