משפחתו של אשר נתן מרלי, הנער בן ה-14 שנרצח בפיגוע בשכונת נווה יעקב בירושלים ביום שישי, נותקה מחשמל בזמן שהיא יושבת שבעה, כך דווח הערב (שני) ב"וואלה!".

אשר היה רק בן 14 כשנרצח, גבאי בית הכנסת הלך לשיעור ונורה למוות
הפיגוע בירושלים: הזוג אלי ונטלי מזרחי ואשר בן ה-14 הובאו למנוחות

על פי הדיווח, המשפחה משתמשת במונה חשמל נטען המותקן בביתה, ולא משלמת חשבון חשמל על פי צריכה בסוף החודש, בשל קשיים כלכליים.

דודו של אשר נתן, משה מרלי, סיפר ל"וואלה!" כי "היום, בשעות הצהריים, באמצע ביקור תנחומים של שר, החשמל נותק. המשפחה פשוט משלמים את החשמל כמו ביגטוק, הם לא משלמים את החשמל בצורה רגילה כי יש להם עיקול על החשבון, אז חברת חשמל לא מספקת להם חשמל בצורה רגילה. המונה נגמר וכבה החשמל. חברים מהקהילה התקשרו לחברת חשמל וסידרו את זה מול החברה. אבל אני לא יודע מה יקרה מחרתיים או בעוד שבוע. המצב בבית שלהם לא טוב. הם שמונה ילדים יחד עם אשר נתן".

זירת הפיגוע בירושלים (צילום: דוברות מד''א)
זירת הפיגוע בירושלים (צילום: דוברות מד''א)

 
מחברת החשמל נמסר בתגובה: "המשפחה, שהיא קשת יום, מחוברת לחשמל באמצעות מונה מת"מ (מונה תשלום מראש), שהיא בעצמה מטעינה אותו מעת לעת בהתאם לצריכה. בשעה 13:24, פנו לחברת החשמל ומסרו לה שעקב אי-הטענת המונה הופסקה אספקת החשמל לבית. הדבר לא היה ידוע לנו. לא מדובר בניתוק אלא באי-הטענת המונה. מיד עם קבלת הדיווח אצלנו, הופקדו לטובת המשפחה 600 שקלים לטובת צריכת חשמל שוטפת, ובמקביל נמסר למשפחה שהיא תקבל אספקה קבועה כל עוד יידרשו. במקביל, חוב העבר של המשפחה יועבר ביוזמתה של חברת החשמל לקרן הסיוע של חברת החשמל בכדי לבחון את תשלום החוב בידי חברת החשמל. בסביבות 14:00, כחצי שעה לאחר הדיווח, אספקת החשמל חודשה למשפחה".