תשעה חודשים לאחר הפיגוע הרצחני באלעד: שמעון מעטוף, שנפצע קשה בפיגוע, מת הבוקר (חמישי) מפצעיו. בכך, מניין הנרצחים בפיגוע עלה לארבעה. מעטוף, בן 75 ממושב ברקת, עבד כמאבטח ואף הגיב בירי ופצע את המחבלים. הלווייתו תתקיים היום בבין העלמית במושב ברקת בשעה 14:30. 

כזכור, בפיגוע נרצחו יונתן חבקוק, תושב העיר כבן 40, בועז גול גם הוא תושב העיר בשנות ה-40 לחייו, ואורן בן יפתח תושב לוד, בן 37. חבקוק הותיר אחריו אישה וחמישה ילדים, גול הותיר אחריו חמישה ילדים, ובן יפתח הותיר אחריו שישה ילדים.

בתוך כך, אביבה, בתו של שמעון, שוחחה הבוקר עם גיא פלג וניסים משעל ב-103M. בפתח השיחה, סיפרה על מצבו של אביה עד שנקבע מותו בבית החולים: "הרופאים הגדירו אותו כמחוסר הכרה, הוא היה תקופה מורדם מונשם, לאחר מכן הוא הלך לשיקום נשימתי, ויצא מזה. אחר כך הוא היה גם בתקופה של מצב מאוד קשה. אחר כך הוא חזר למצב של מונשם".

לאחר מכן, נשאלה האם במהלך כל התקופה, הייתה למשפחה תקווה. לדבריה, "רק תפילות. מהרגע שהוא נפצע עד הרגע שהוא נפטר הוא חי בנס. בתוך תוכנו ידענו שהמצב מאוד קשה, הוא לא היה מתקשר, הוא לא היה מגיב. אמרו שהמצב קשה, שיש פגיעת ראש, שברו לו את הלסת עם הגרזן. טיפלו בו הרופאים מיד אחרי הפיגוע, עשו לו אסתטיקה לפנים, החזירו את הפנים שלו, אבל פגיעה מוחית היא פגיעה מוחית".

בהמשך, סיפרה על הרגע בו עודכנה כי נקבע מותו של אביה: "הייתי בבית שלי. אמא שלי התקשרה אליי שהיא שמעה על הפיגוע באלעד. ראיתי משהו בוואטסאפ ולא קישרתי שאבא שלי עובד באותו זמן. היא אמרה שאבא נפגע ומיד טסתי אליה. אני גרה בברקת, שלוש דקות נסיעה מאמא". 

"לא עזבנו את אבא לרגע, היינו אצלו כל הזמן. כשהוא היה מאושפז זה ממש 24/7, בבית האבות היו זמני ביקור. כל יום מישהו היה נמצא, היינו צמודים אליו, שבתות כל הזמן. לא עזבנו אותו לרגע", הוסיפה.

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm