מספר הפגנות התקיימו אמש ברחבי הארץ כנגד הרפורמה המשפטית אותה מקדם שר המשפטים יריב לוין. הפגנה בנושא זה התקיימה גם בלונדון, שם הפגינה מאות ישראלים כנגד היוזמה. בועז טל, אחד הישראלים שהפגין במקום ביחד עם אשתו חגית, שוחח הבוקר (ראשון) עם יואב מינץ בתוכניתו ב-104.5FM, וסיפר על האירוע.

פסקת התגברות ברוב 61 ושינוי בבחירת השופטים: לוין הציג את התוכנית המשפטית

"היה ארוע יוצא דופן. בדרך כלל כשיש הפגנות מול שגרירות ישראל, הן לא הפגנות של ישראלים. הפעם זו היתה קבוצה של כמה מאות ישראלים, הגיעו חבר'ה צעירים שנמצאים פה כבר כמה שנים, שהגיעו לכאן בתור סטודנטים, הגיעו הרבה משפחות, הרבה ילדים ובני נוער, שבאים ומצטרפים למאבק הזה", ציין. 

הוא הסביר על מטרתם: "היו כמה נהגים שצפרו והביעו תמיכה. בסך הכל התחלה צנועה, אבל אני בטוח שהיא לא הפעם האחרונה שנתכנס ונביע את תמיכתנו בקבוצה הגדולה מאד שיוצאת להפגנות בארץ ונביע את עמדתנו הברורה שאנחנו בתור ישראלים, בתור יהודים, מאוד מאוד מודאגים ממה שקורה בישראל".

עוד הוסיף כי "לא נעמוד מהצד ולא ניתן לממשלת הרוע הזאת שבאה להרוס כל חלקה טובה, כדי להכעיס וכדי לדחוק ולדחוף הצידה את כל מה שטוב במדינה הזאת, רק כי בא לה. אנחנו נראה שזה לא רק בישראל אלא בכל מקום בעולם שיש בו ישראלים ויהודים, ובכלל אנשים שאוהבים ומעריכים דמוקרטיה וליברליות. דברים כאלה לא יקרו ולא יעברו בשקט, אז נתראה בהפגנות הבאות".