דבורה פאלי, אימם של יעקב ישראל פאלי בן השש ואחיו אשר מנחם פאלי בן השמונה, שנרצחו בפיגוע הדריסה בירושלים ביום שישי, אמרה היום (ראשון) לוואלה!: "כל כך אהבנו את שני המתוקים שלנו, היו להם פני מלאך". היא הוסיפה כי השניים היו ילדים "שאוהבים לעזור, צדיקים עם נשמה גדולה. הם דיברו במושגים של חסד ונתינה. הם היו עוברים כל יום שישי ומחפשים אנשים לעזור להם".

הבלש היה בדרכו לבני המשפחה והבחין בפיגוע: כך נוטרל המחבל הדורס בירושלים | צפו בתיעוד
פיגוע הדריסה בירושלים: כך הוא התרחש - דקה אחרי דקה

על בעלה, שנפצע בפיגוע ומאושפז בבית החולים אמרה דבורה: "אנחנו מקווים שכשהוא יתעורר העולם ייתן לו כוח לעמוד מול המציאות החדשה". הילדים הגיעו לזירה ברכב של אביהם, שהוריד אותם בתחנת האוטובוס שבשכונת רמות, בה גרה המשפחה, כדי שיסעו לשבת "שבע ברכות" בבני ברק.

אמש הובא למנוחות אשר בן השמונה. הוא נקבר לצד אחיו יעקב בן השש שמותו נקבע בזירה. האב אברהם מאושפז עדיין בבית החולים שערי צדק בירושלים. האב אברהם לקח עמו את ארבעת ילדיו לתחנת האוטובוס בשכונת רמות בבירה בדרך לשמחה משפחתית של בת דודה בבני ברק. שלושה ילדים היו עמו בתחנה, שניים מהם - יעקב ואשר - נפגעו וילד נוסף נפצע קל. כעת מתברר כי הילד הרביעי ניצל לאחר שהתעכב ברכב של אביו שחנה סמוך לתחנת האוטובוס.

הסב, עמוס ברונר אמר הבוקר: "האב עוד לא יודע את גודל האסון. הוא זקוק לרפואה גדולה". על אשר ויעקב סיפר: "הם היו ילדים רוחניים, טהורים ומשתוקקים כל כך אבל כנראה מזלם חזה. זאת רעידת אדמה משפחתית, אבל גם לתושבי הארץ. צריך לקחת את הדברים לתשומת הלב, להתחזק ולהיות רציניים יותר, כל אחד במה שהוא יכול למען עילוי נשמתם".