מחאה חריגה: טנק אשר נעשה בו שימוש במלחמת יום כיפור, נגנב הבוקר (חמישי) מאתר תל סאקי בגולן, ע"י לוחמי שריון לשעבר שלחמו במלחמה, וכיום מוחים כנגד הרפורמה המשפטית אותה מקדמת הממשלה. הלוחמים, שחבריהם נהרגו בטנק הזה, ביצעו את המעשה כחלק מהמחאה, ואף פרסו על הטנק את מגילת העצמאות. 

המוחים העמיסו את הטנק על משאית גרר, ונסעו עמו בשיירה בכביש עד שלבסוף נעצרו על ידי ניידות משטרה לאחר שחצו את גשר בנות יעקב, באזור משמר הירדן. כמו כן, הם אף רשמו על הטנק את מילה "דמוקרטיה". 

מתן פלג, יו''ר תנועת אם תרצו, מסר בתגובה: ''משטרת ישראל חייבת לפעול באופן מיידי ולהגיש כתבי אישום נגד מי שגנב ציוד צבאי. גניבת הטנק הינה  תוצאה ישירה של ההסתה של אהרון ברק שהמשיל את הרפורמה המשפטית למהפכה של טנקים. ההקצנה של מתנגדי הרפורמה, לאחר שהשבוע ניסו לפרוץ את הגדרות לכיוון הכנסת,  הופכת להיות סכהה לעתידה של מדינת ישראל  כמדינה יהודית ודמוקרטית. על מובילי המחאה האחריות לקרוא להרגעת הרוחות לפני שהמפגינים יעברו לאלימות פיזית''.

כאמור, הטנק נלקח מהמקום ללא כל אישור. נהג הרכב המוביל ומארגן המחאה עוכבו בידי השוטרים לחקירה בתחנת המשטרה בקצרין.

יו"ר סיעת עוצמה יהודית ותושב רמת הגולן, חה"כ איציק קרויזר: "העובדה שרומסים כל פינה של שפיות באתוס הישראלי בבחינת אין עוד דבר קדוש שלא נוגעים בו, אין ערכים, אין אתוס שלא ניתן לניתוץ מציבה אותנו על סף תהום מוסרי. קודם פוגעים באחדות צה"ל- השמורה הכמעט יחידה שעוד נותרה בחברה הישראלית כדי ליצור קרע עמוק בעם, ולאחר מכן שומטים את ההיסטוריה מתחת לרגליים. אין קואליציה שפויה שתהיה מוכנה לסגת כנגד טירוף מערכות כזה. תנתצו את לוחות הברית המוסריים, תוציאו את הכסף מהמדינה, זה כבר לא משנה בכלל".