מבקר בחברת האוטובוסים 'סופרבוס' בירושלים, פארס אבו חומוס, הותקף הבוקר (שלישי) באלימות על ידי ארבעה נוסעים. הם קיללו אותו וריססו לעברו גז פלפל. אבו חומוס התארח בתוכניתה של ענת דוידוב ב103FM וסיפר על רגעי האימה שעבר.

"הייתי בתחנת כיכר צה"ל באזור של ממילא, מחכה לאוטובוס. באו אליי 4 מתנחלים חרדים וקיללו אותי ואת המשפחה, ככה סתם נפלו עליי. אמרו 'ערבי מסריח', 'ערבי זבל, אנחנו נהרוג אותך'. אני עם מדים של חברת 'סופרבוס', מסופון ומצלמה. תקפו אותי עם גז פלפל. התקשרתי לעובד שלנו והוא בא לעזור לי. נפצעתי בעיניים. אני לא מרגיש טוב, זה קרה בשמונה בבוקר, סיפר.

לשיחה הצטרף תום פרומוביץ', ראש אגף תחבורה ב'כח לעובד ירושלים' והתייחס לאירועי האלימות החוזרים ונשנים בתקופה האחרונה: "אנחנו רואים רק בחודש האחרון עלייה מאוד מדאיגה של אירועי אלימות כלפי מבקרים, גם בירושלים וגם בחיפה. האווירה בשטח מאוד מתוחה, בטח בירושלים, הקונטקסט הוא הקונטקסט הכללי בו נמצאת תהחברה הישראלית", הסביר.

"בפברואר היו תשעה מקרים רק בחברת סופרבוס של תקיות כאלה ואחרות. חלקן היו מחוץ לאוטובוס וחלקן מחוץ לאוטובוס, חלק גדול מהן הן סתם היטפלות למבקרים. גם שומר החומות ראינו הידרדרות, חודש לפני ראינו את השטח בוער", ציין פרומוביץ'.

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm