דב גנלס, דודו של אלן גנלס בן ה-27 שנרצח אמש (שני) בפיגוע הירי בכביש 90, התראיין בתוכניתם של בן כספית ואריה אלדד ב-103FM, וסיפר על חייו של אלן בישראל לאחר שעבר מארצות הברית.

בכיר לשעבר במערכת הביטחון מזהיר: "יש תהליך רציני של הסלמה שהולך וגובר"
רכבת ההסלמה הביטחונית יצאה ללא שליטה מהתחנה - ויהיה קשה לבלום אותה | לב רם

"אלן היה בטיול קצר לצורך עבודה וקצת כדי להשתתף בחתונה ולבקר חברים ומשפחה בארץ", אמר גנלס, "הוא היה מאוד מחובר לארץ. אחרי התיכון הוא הגיע לתוכנית לימודים של שנה והחליט להישאר בישראל, אני חושב שהוא הרגיש משהו בארץ שהיה מיוחד. הוא רצה להמשיך עם זה ולחזק את הקשר לישראל אז הלך לאולפן כדי לחדד את העברית שלו. הוא רצה להתגייס ושירת לבסוף שנתיים". 

"הדרך של המשפחה שלי זה שאנחנו מנסים להיות יחד ולדבר, לבכות יחד, קרה אסון וזה מאוד כואב, איבדנו מישהו מאוד משפחתי", הוסיף, "הוא היה בן בית אצלנו במהלך ארבע השנים שהיה פה בארץ. היינו מאוד קרובים אליו, שמחנו שהוא פה בארץ וציפינו לארח אותנו בשבת הקרובה". 

לסיום אמר כי "יש לו שני אחים, הוא היה הבכור, יש לו אח קטן ממנו בשלוש שנים ואח קטן ממנו בחמש שנים. ההלוויה מחר בצהריים ברעננה בבית העלמין הישן. אני חושב שהוא מאוד רצה לשמור על קשר הדוק עם ארץ ישראל ועם חבריו ומשפחתו שם, הייתה לו נטייה כן לחזור לארץ, לגור כאן ולהקים פה משפחה. הוא רצה להתקבל למודיעין בצבא מאחר והיה בחור חכם, אך בסוף הוא התקבל לתל השומר במדור שכר והיה מתכנת". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM