משה אבוטבול, הספר של אשת רה"מ שרה נתניהו שמול מספרתו בכיכר המדינה בתל אביב הפגינו אמש אלפים לאחר שנודע כי שרה נמצאת במקום, שוחח הבוקר (חמישי) על האירועים עם גיא פלג וניסים משעל בתכניתם ב-103FM.

"איפה ארגוני הנשים?": כך הגיב אבנר נתניהו למצור על אמו
גיא פלג: "להפריע לשרה נתניהו להסתפר זה לא חציית קו אדום"

"הכול בסדר, אני כל החיים בורח מחשיפות כאלה, אני לא אוהב את זה. זו הרגשה ממש לא נעימה, ישבתי נצור במספרה מספר שעות. ישבו לי על המספרה, פתאום נהיו מאות ואלפים, ואני לא מאחל לאף אחד לחוות את מה שחוויתי, ישבו לי על החלון, צעקות, מגפונים, הם לאל באו לשבת בשקט, הם באו בטירוף, הרגשתי מאוד לא נעים", סיפר בתחילת הריאיון.

עוד המשיך ואמר: "אני משה, ספר, אני לא חוויתי מעולם דבר כזה, הרגשתי מאוד מאוים. לא היו אבוקות, אבל היו טונים מאוד מתלהמים. ישבה פה לקוחה שצילמה אותה ולקרא לכל המפגינים להגיע, תוך דקות נהיו פה אלפי איש, לא יכולנו לצאת מהמספרה. היא באה לטיפול יופי, סיימנו הרבה לפני שהיא הייתה צריכה לצאת. היא הרגיעה אותי, הייתי מאוד לחוץ, היא החזיקה לי את היד וחיבקה אותי. הייתה הרגשה לא נעימה".

אבוטבול ציין בנוסף שאשת רה"מ דיברה עם בנימין נתניהו במהלך שהייתה במספרה: "היא דיברה עם בעלה, אני גם דיברתי עם אשתי. אני הספר שלה מספר לא מבוטל של שנים, אני המון שנים מספר את הזוג. אני מלווה אותם באירועים מיוחדים מאוד, יש לו ספר שלו ולה יש את הספר שלה. אני ספר, עשיתי אותה יפה מאוד. אתמול היה עוד יום, היא לא באה עוד שבוע, אני חלק מהצוות. אני נותן שירות לכל גווני הקשת, יש לי מימין, משמאל. הכול בסדר, מי שרוצה להפגין שיפגין, מנהלי ההפגנות מסתפרים אצלי. אני בכיכר המדינה, אני בעד שכל עם ישראל יהיה יחד".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM