בן כספית וינון מגל פתחו הבוקר (ראשון) את השעה השנייה בתוכניתם ב-103FM, והמשיכו בשיחה על הרפורמה המשפטית. "אתם לא עיתונאים אובייקטיביים, אתם פעילים פוליטיים ומאמצים את טרמינולוגיית השמאל. מפגינים בהפגנות, אתה מעודד את ההפגנות. אתם יוזמים את כל האירוע, רק שבמקום להפגין ברחובות הם מפגינים באולפנים", תקף מגל.

"מותר להשתמש ברימוני הלם": ח"כ סעדה מתייחס לתקרית בהפגנה

עוד הוסיף: "אתם המיעוט, אתם 46 מנדטים שלא כולם עובדים, משלמי מיסים ומשרתי מערכת הביטחון. יש אצלכם הרבה מאוד משתמטים. אנחנו 64 מנדטים, מתוכם יש חרדים אשכנזים וש"ס, כולם עובדים ומשלמי מיסים. אנחנו בכל מקרה, איך שלא תספרו את זה, יותר אנשים שמשרתים בצבא, יותר אנשים שעובדים ויותר אנשים שמשלמים מיסים. תפסיקו להתנשא, אתם לא יותר טובים. כל הפגיעה בכלכלה זה לא בגלל הרפורמה אלא בגלל מה שאתם עושים. לא, לרפורמה אין שום קשר לכלכלה, להפך".

כספית השיב, ותקף בחזרה: "אתה נחשב אצלי למי שהורס את המדינה. ינון בהתחלה זלזל, היו קרוב לחצי מיליון אתמול, תאמינו לי. אחר כך הוא עבר לניסיון לשכנע את המפגינים המדהימים שמרמים אותם. המפגינים הללו יודעים מה קורה פה, ולכן הם נחרדים. אין אף שיטת משטר בעולם שתיראה בישראל אם הרפורמה הזאת תעבור".

כמו כן, התייחס גם לאמירתו מעוררת המחלוקת של שר האוצר בצלאל סמוטריץ': "אתמול עשה השר בצלאל סמוטריץ' פיגוע התאבדות ענק למדינת ישראל", הזדעק. "האמריקניים להערכתי לא יתנו לו להיכנס לארצות הברית. הבן אדם אומר בקולו שהממשלה צריכה למחוק את חווארה, אין לתאר".