הפעיל הפוליטי אלדד יניב חשף הבוקר (רביעי) בפוסט שפרסם בחשבון הטוויטר כי מאז השינוי הפוליטי שעבר, כך לדבריו, הוא חווה "נידוי חברתי קיצוני". עוד אמר כי הוא איבד חברים של עשרות שנים: "ניתקו איתי קשר בהודעות וואטסאפ".

"נחי אלון הפסיכולוג שלי שהפך גם חבר הסביר לי: 'זה החל בקורונה. אנשים הסתגרו בבית. העולם התהפך. אנשים מאז בפוסט טראומה. הם חווים את התקופה הזו כקץ העולם. ומחלקים את העולם למי איתנו ומי אוייב. אין גוונים. אין ניואנסים. אין מורכבות. אין רצון בדמוקרטיה. יש רצון להישרד'. ולהישרד זה אומר לטרוף מי שלא איתנו במאה אחוז. או מי שמעז לאתגר את המחשבה: מה נכון לעשות", כתב יניב.

בהמשך, טען כי גם משפחתו מותקפת: "אלה זמנים קשים. המשפחה שלי משלמת מחיר כבד. אבא שלכם ירד מהפסים, זה מה שהילדים שלי שומעים הרבה. מה שאומרים לבת זוגי זה כבר לא ראוי לדפוס גם לא בסטנדרט של צינור הביוב הקרוי הטוויטר. בתל אביב אני כבר לא יכול להסתובב בלי לשמוע קללות. זה מחיר שאני משלם בכאב גדול אבל זה לא ימנע ממני לומר את האמת. מי שחושב שרק ביבי מחריב את המדינה שיקח קודם מראה ויביט בעצמו. מי שחושב שיאללה כאוס שיביט באמריקה".

"אותי לא תשתיקו. יש לי ילדים בארץ הזו. אני רוצה שהם יקימו כאן משפחה. אני רוצה שנכדיי יגדלו פה. אני מדמיין את עצמי כסבא הכי טוב בתל אביב. ואני אשמיע את קולי. גם אם אהיה הילד היחיד שאומר המלך עירום. בכוחי הדל אנסה להפר את אחידות הדיבור וההיגררות אחרי הנחשול. למרות הלחץ החברתי הכל כך קשה שמופעל נגדי (לא אגיד עליכם מכונת הרעל, כי אתם עדיין חבריי), אמשיך לומר אמת למול ההונאה העצמית. לא אשתוק כי המחנה שלי שינה פניו ולא אשתוק כי אפשר להציל את ארצי בטרם תשנה פניה. אין לי ולא תהיה לי מדינה ספר", רשם.

בנוסף, סיפר הפעיל הפוליטי על מה שהתרחש בחייו לאחר הבחירות האחרונות. "בליל הבחירות העזתי לומר באולפן הבחירות של אודי סגל בערוץ 13 שהניצחון של נתניהו ברור. שהטעות הגדולה של ממשלת השינוי ואוהדיה הייתה שבמקום לחבק את מצביעי נתניהו מהיום הראשון ליום אסונם (שהיה יום ששוננו) - תקפנו אותם ואת נתניהו וקראנו להם מכונת רעל. במקום לרפא. כמו שהגדירה את עצמה ממשלת הריפוי. במקום לחבק כמו אנשים הומניים, נכנסנו בהם בכל הכח. ביביסטים. כרותי אונה. ועוד להיטים. וזה גרם לתנועת מטוטלת חזקה. שנה וחצי שבה אנחנו היינו אנשי האור והם אנשי החושך, גידלה עלבון צורב וצורך אנושי בנקמה. זה מה שהוציא אות הליכודניקים לקלפיות בכל הכח".

צריך לתקן את הטעות שלנו שעולה לנו ביוקר ולבנות מחנה מחדש עם סיפור אופטימי שהוא לא - רק לא ביבי. ושצריך למצוא מקום בלב לחצי השני והגדול בעם. ושמהרגע אראה דוגמא אישית ואתקן את זה ואני מקווה שיבואו אחריי רבים. מאותו ערב שהשמעתי את הקול הזה - התברר לי במשך הזמן שאני בערך לבדי. לפיד ראש הממשלה (עדיין) מיהר לחדש את ההפגנות בגשרים בקמפיין חדש: לך. ועלה בעצמו כראש ממשלה על הגשר עם המוחים. זה תפס תאוצה - והמחנה שלי כמו חזר במכונת הזמן על אותה הטעות בתקווה להשיג תוצאה שונה וחידש את ההפגנות עם אותם שלטים. לך. שוחד מרמה והפרת אמונים. צרה נתניהו. ועוד", הוסיף.

לדבריו, "אני המשכתי להשמיע את קולי שצריך לכבד את התוצאות. שזו ממשלה לגיטימית. שהחוק מאפשר לנתניהו להבחר ולכהן על מלא. שלא חוקקנו חוק שמונע זאת ממנו שנה וחצי כשהיינו בשלטון. ובגצ אישר פה אחד את החוק הקיים. לאט לאט החלו חבריי להעלם. מאחורי גבי עשו תנועה עם האצבע על הרקה. יעני ירדתי מהפסים. במשך הזמן זה הפך ל-קנו אותו. איימו עליו. ושאר שקרים".