החלטה שנויה במחלוקת: אוניברסיטת בן גוריון שבבאר שבע, החליטה לסגור את ההליכים המשפטיים מול סטודנטית, על אף שזו קראה במהלך הפגנה ב"יום הנכבה" האחרון, קריאות לכבוד "שהידים". במהלך ההפגנה היא קראה: "לא נשכח את השהידים שהגשימו את אחדות הארץ, העם וההיסטוריה".

הפגנה עם דגלי פלסטין באוניברסיטת בן גוריון עוררה סערה: כך הגיבו במוסד האקדמי

בעקבות המקרה, היא הועמדה לדין משמעתי "בגין עבירה של אי ציות להוראות האוניברסיטה". בהרשעה היא קיבלה נזיפה וצוין כי "אין חולק שדבריה מביעים תמיכה בשהידים", היא ערערה על ההחלטה - אך לאחר דיון שהתקיים בוועדה טען עורך הדין שמייצג אותה כי נפל פגם בתהליך הפרוצדלי, זאת לאחר ששני דיינים, אנשי סגל התפטרו מההרכב ששפט אותה בעקבות לחץ של אנשי סגל אחרים שסברו כי אין להעניש אותה בעקבות המקרה. 

לאחר שהוועדה החליטה להחזיר את הדיון להרכאה הראשונה, החליטה האוניברסיטה לעצור את ההליך שנמשך כבר תשעה חודשים. מהאוניברסטה נמסר בתגובה: "אוניברסיטה סבורה כי החזרת ההליך לדיון מחדש תביא לעינוי דין לא סביר ומביעה תקווה כי הסטודנטית הפנימה את הטעות שעשתה, וכי בעתיד, ככל שרשויות האוניברסיטה יתנו בה אמון, בפרט כאשר אמון כאמור יהיה בסיס ליכולת להרחיב זכויות חשובות כמו חופש הביטוי וההפגנה, היא תפעל להצדיקו".

שי גליק, מנכ"ל בצלמו, מסר בתגובה: "לצערנו הסטודנטית שהסיתה ניצחה. במקום שהיא תושעה לתקופה ארוכה, היא בסוף יצאה אפילו ללא נזיפה. הדבר משדר מסר סלחני כלפי תומכי טרור. אני קורא ליו"ר המועצה להשכלה גבוהה ולשר החינוך לקבוע עונשי מינימום לכל סטודנט שמורשע בעבירות של הסתה בתוך הקמפוס".

עו"ד דן יקיר שייצג את הסטודנטית, הגיב:  "הגשת הקובלנה מחדש היתה גורמת לה עינוי דין בלתי סביר. עצם הגשת הקובלנה המשמעתית נגד הסטודנטית היא הפגיעה החמורה בחופש הביטוי".