עד ראייה לפיגוע בדיזנגוף בו נפצעו שלושה בני אדם באורח בינוני-אנוש שחזר הערב (חמישי) לחדשות 12 את השתלשלות האירועים: "זו לא פעם ראשונה שזה קורה לי, זו פעם שלישית מאז שאני ילד, יש כאן חנות בגדים, חיכיתי ליד, ושמעתי קריאות 'מחבל, מחבל' מאמצע שום מקום, תוך שניות הגיעו כוחות משטרה, הם ניהלו אחריו מצוד והמחבל נכנס לתוך בניין, בסוף ניטרלו אותו על הכביש, זה היה וידוא הריגה בפני כולם, זה נהיה פה על בסיס קבוע בדיזנגוף בן גוריון", אמר.

פיגוע בת"א: שלושה פצועים בינוני-אנוש; המחבל חוסל, סריקות אחר נוסף

אור, עד ראייה נוסף שהספיק לתעד את רגעי הפיגוע, תיאר את שאירע: "שמעתי ירייה אחת, זו כבר פעם שלישית שזה קורה באזור, יצאתי מהחלון, ראיתי את המחבל יורר צרור יריות באנשים על מעבר חצייה, אחד מצד ימין ירה בו, והשני מצד שמאל, אחרי זה הוא המשיך לכיוון צפון דיזנגוף בריצה, רץ ריצת אמוק, אזרחים עם נשק רצו אחריו, חייל גם השתתף במרדף, ואחרי שמונה דקות לערך שמעתי עוד צרור יריות, שם המחבל כבר חוסל כנראה, המראות קשים, הוא פשוט ירה בשני אנשים במעבר חצייה, והמשיך לירות עוד ועוד, לא עצר עד שנוטרל. הייתי המום, זה קורה עוד הפעם, ועוד הפעם. כשירדתי ראיתי שאזרחים מוציאים מים וניירות ומתחילים להעניק טיפול לפצועים".  

זירת הפיגוע בדיזינגוף (צילום: אבשלום ששוני)
זירת הפיגוע בדיזינגוף (צילום: אבשלום ששוני)

ארז בלומנטל, עד ראייה: "שמענו יריות, וראינו אנשים בלי תזוזה על הרצפה, אחרי כן ראינו את המחבל שרץ צפונה, היה קצת בלגן, לא הבינו בהתחלה מי הם כוחות הביטחון ומי לא כוחות הביטחון, הם כיתרו בניין, המחבל ניסה לברוח צפונה כאמור לאחר שירה באנשים מטווח אפס, ורצו אחריו". 

מנכ"ל מד"א התייחס גם הוא בזירה למצב הפצועים: "הירי מתרחש בדיזנגוף פינת בן גוריון, הדיווח שאנו מקבלים הוא על ידי מתנדב במד"א, הוא מגיע לזירה מטפל בשלושה פצועים, אחד במצב קשה ואחד במצב אנוש, מתבצעות פעולות החייאה במקום, והם פונו לביה"ח איכילוב, פצוע נוסף במצב קל פונה לביה"ח איכילוב, מדובר בכשלושה פצועים בשלב הנוכחי, עוד שוטר אחד שנפגע ממש קל. היורה פצוע אנוש, וגם הוא מטופל באיכילוב".