כ-140 אלף בני אדם ניצלו את מזג האוויר הקיצי בשלהי החורף ופקדו את את שמורות הטבע והגנים הלאומיים. בין האתרים הבולטים היו הגן הלאומי בקיסריה עם כ-5,600 מבקרים, הגן הלאומי ירקון תל אפק עם כ-4,500 מבקרים, הגן הלאומי מצדה עם 4,300 מטיילים והגן הלאומי אשקלון עם 3,700 מבקרים. כמו כן, כ-4200 מבקרים הגיעו אל שמורת הטבע הבניאס שציינה 13 שנים לפתיחת השביל התלוי. 

השבת התקיימו פעילויות בסימן שמירת הטבע במספר גנים לאומיים ושמורות טבע: בגן הלאומי כוכב הירדן המבקרים שתלו וזרעו צמחים לאישוש והשבת אוכלוסיות של מיני צמחים הגדלים בגן מקלט לצמחים בסכנת הכחדה. בשמורת הטבע חי בר כרמל הכירו מקרוב המבקרים את דיירי החי בר היחמורים, הצבאים, איילי הכרמל והנשרים ונחשפו לסיבות להכחדת היחמורים ופעולות רשות הטבע והגנים להשבתם לנופי הארץ.

עופר שנער מנהל שמורת הטבע הבניאס: ״נחל חרמון הבניאס, הוא אחד משלושת יובליו העיקריים של נהר הירדן. לרגל 13 שנים לפתיחת השביל התלוי נהנו המבקרים מיום חווייתי לכל המשפחה שכלל מפגש עם עולמם המופלא של החי והצומח בשמורה.שמחתי לראות מבקרים רבים שהגיעו השבת ללמוד על השמורה, לקחו חלק בפעילות וטיילו בשבילים״