מטעם מטה המאבק נגד הרפורמה המשפטית נמסר היום (שני) כי הפגנות יתקיימו סמוך לנתב"ג בבוקר יום רביעי הקרוב, וזאת במטרה לשבש את המראתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לביקור בברלין, בירת גרמניה.

נתניהו לפני ההמראה לאיטליה: "האופוזיציה מנסה להפיל את הממשלה ולדרדר לאנרכיה"

בהודעה נכתב: "הרודנית ובעלה לא מסתפקים בבילוי ברומא. הם יוצאים שוב בצמד לטיסה מהנה, על חשבוננו – הפעם לברלין. הם לא רצויים בארה"ב וממילא הדולר התייקר - בגללם. הם מנסים למצות את האירו מהר לפני שיתייקר שוב. גם בגרמניה יסבירו להם שדיקטטורים כבר אינם רצויים. הוא רץ לאולפנים ומשקר אבל רואים על פניו ושפת גופו שאפילו הוא איננו מאמין למילים היוצאות מפיו. ביום רביעי ה-15/3 בשעה 09:00 בנתב"ג, נצטרף כולנו לאלפי כלי רכב שינועו בדרכם למטוס של הנאשם והמורשעת המוליכים למלחמת אחים וכאוס. כולנו חייבים להגיע בהמונינו ב-09:00. ניסע בזהירות ולפי תנאי הדרך בתוך נתב"ג, נפגין בתוכו ובכבישים המובילים לשדה. נקיף אותו מכל צדדיו ונייצר עומסים בתוכו ומחוצה לו. חייבים להתנגד! חייבים להתגייס!"

עוד ציינו במטה: "אנו מתנצלים מראש בפני הטסים לחו"ל על השיבושים, אבל מודיעים שהאחריות כולה מוטלת על הנאשם והמורשעת שמובילים להרס המדינה האהובה שלנו".

בנוסף לכך, מחר, החל מהשעה 19:30, תתקיים הפגנה מול ביתו של חבר הכנסת משה גפני, יושב ראש מפלגת דגל התורה.  

בהודעה שפרסמו המארגנים נמסר: "חבר הכנסת גפני הוא מאדריכלי ההפיכה המשטרית, לא פחות מלוין ומרוטמן. הוא מסית נגד בית המשפט העליון ושופטיו, ודוהר לעבר פסקת ההתגברות כדי לרמוס את בג"ץ ולהפוך את ישראל למדינת הלכה חשוכה ולהנציח את עושק הקופה הציבורית ואי השוויון בנטל. אם גפני חושב שנשתוק מול הניסיון להפוך אותנו לאיראן – טעות בידיו. נגיע אליו לבני ברק ונבהיר לו שבתי דין רבניים לא ינהלו את המדינה, שחוקי חמץ והיוזמות ההזויות שלו לכפייה ואפלייה לא יעברו במשמרת שלנו".

כזכור, ביום חמישי האחרון עשרות מפגינים וכלי רכב הגיעו לשער הכניסה המזרחי בנתב"ג וגרמו לעומסי תנועה במקום, ברקע הניסיון לשבש את נסיעתו המדינית של רה"מ נתניהו לרומא כחלק מ"יום ההתנגדות לדיקטטורה". ראש הממשלה הגיע במסוק לנתב"ג, ולצורך הטעיית המפגינים בוצע תרגיל הטעיה בו מסוק הוצב ליד הדסה, אולם בני הזוג נתניהו המריאו במסוק אחר לנתב"ג. מפגינים שהיו בקירוב למסוק צעקו לעברו ומחו.