ינון מגל ובן כספית שוחחו היום (רביעי) בתכניתם ברדיו 103FM על על הנושאים הבוערים על סדר היום המדיני והפוליטי, בדגש על הרפורמה המשפטית. כצפוי, הטונים עלו לאורך השיחה, ויכוח פוליטי פרץ בין השניים.

כספית אמר בפתח השיחה: "שמיר תיעב את נתניהו, בראש ובראשונה על עמדותיו הביטחוניות, פשרנותו וחתרנותו. הוא לא קידם את ספרו בצרפת כדי שלא יצטרך לתקוף את נתניהו בחו"ל. מגל השיב: "אני רוצה להשמיע לך את הלפיד היומי, שהוא קצר, חמוד. מתאבן. לפני כמה ימים הזהיר פה בחור בשם מנדלבליט שאנחנו הולכים לכיוון דיקטטורה. אילה חסון שידרה קטע על שירה שפיץ, שאמרה למנדלבליט פרשת משפטים בושה ועצרו אותה".

"אישה הולכת ברחוב, עוצרים אותה בשבת באוטו, מנדלבליט טוען שהיא אמרה עוד משהו, השוטר לא יודע מה לעשות עם עצמו. לא מוותרים לו מלמעלה. בסוף היא קיבלה פיצוייםי של 70 אלף שקל .והאיש הזה, שבגללו עצרו אותה ,הוא מאיים על דיקטטורה, מה קרה לו למנדלבליט הזה? מה אנשים השתגעו? אני מבין, אורנה ברביבאי מדברת שטויות, הבנתי, הוא? מה קורה פה? הורסים את מדינת ישראל, תורידו את הידיים שלכם מהמדינה, מה אתם עושים, משוגעים", הוסיף.

כספית השיב ואמר כי "הראשון שפרסם את זה זה אני אוקיי. מה שינון מגל עשה זה לשקר לכם במצח נחושה, עשה הנדסת תודעה מטורפת והכפיש את שמו של אדם שהוא הרבה יותר ימני ממגל ונתניהו יחד. ההחלטה לעצור אותה לא הייתה טובה, מנדלבליט היה מאוים בדרגה 6, ומתברר שכשמנדלבליט הגיע לבית הכנסת הוא לא ידע כלום. המאבטח סיפר שהוא עצר אותו ומנדלבליט זעם עליו. יש לנו פה עסק עם כנופייה של שקרנים. אתם חבורה של עסקנים. אני חייב לכם משהו על בן גביר, דבר נוסף שהוא עצר אתמול זה את חוק האזיקונים".

"ישבה במקום שלך לילי בן עמי, הביאה לי את האזיקון הזה. אתה פושע בן גביר. עכשיו תשמע את האנגלית של סמוטריץ'. זה הכי מביך שראית בחיים. אחר הוא דיבר עברית עם בכירי סיטיבנק. למה אני עושה לו את זה? כי הוא עשה זאת לשקד. שכהיא נתפסה באנגלית אגב הרבה יותר טובה, כל מכונת הרעל הייתה עליה", אמר.

מגל אמר: "מאז בר כוכבא? בית שני? בית ראשון?", כספית סיכם: "אפילו כששעממת נתתי לך לדבר עד הסוף. למה ככה? בן גביר עסוק בלסכסך את המשטרה במשטרה".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm