משפחתו של העובד שנעדר מאז קריסת העגורן בתחנת הכוח באשקלון פנתה היום (חמישי) לציבור בבקשה להצטרף אל כוחות המשטרה התרים אחר עקבותיו. "בנוסף לחיפושים של המשטרה, אנחנו עדיין מחפשים וסורקים את כל החופים מאיזור פלמחים ועד זיקים", אמרו. "נשמח לכל עזרה בחיפושים אחר ניר. כל דבר הכי קטן יכול לעזור".

בצל מזג האוויר הסוער: עגורן קרס בתחנת הכוח באשקלון; חיפוש אחר שני נעדרים

"משבי רוח שטרם חווינו": מנכ"ל חברת החשמל מתאר כיצד אירעה קריסת העגורן

אותרה גופתו של נפתלי אדרי שנעדר מאז קריסת העגורן באשקלון

ראש המועצה האזורית שער הנגב, אופיר ליבשטיין, הצטרף אף הוא לפנייה לסיוע בחיפושים. "המועצה אזורית שער הנגב הקימה הבוקר אוהל מתנדבים ברחבת החניה של חוף דלילה שיפעל לאורך סוף השבוע בין השעות 8:00-19:00", כתב בהודעה שנשלחה לתושבי המועצה האזורית. "אני מזמין את כל תושבי שער הנגב להצטרף למאות המתנדבים שכבר סורקים בשטח ולהגיע לסייע בחיפושים. ניתן להגיע לאוהל המתנדבים כדי להצטרף למאמצי החיפוש. ולהתחבר לקבוצות הוואטצאפ שהוקמו על ידי החברים הקרובים, על מנת לתאם הגעה למוקדי חיפוש נוספים ברצועת החוף בין זיקים לניצנים".
 

בקריסת העגורן שהתרחשה במזג האוויר הסוער בלילה שבין יום שני לשלישי, נפצע אדם באורח בינוני. אתמול נמצאה גופתו של נפתלי אדרי, גמלאי חברת החשמל, שנעדר במשך יממה לאחר האירוע. החיפושים אחר הנעדר הנוסף, כאמור, נמשכים.

נפתלי אדרי (צילום: רשתות חברתיות)
נפתלי אדרי (צילום: רשתות חברתיות)

מנכ"ל חברת החשמל, מאיר שפיגלר, התייחס יממה לאחר האירוע לקריסת העגורן. "אנחנו מקבלים אינדיקציות על בסיס מערכות המידע שלנו על משבי רוח במימדים שלא היו כמותם", אמר לענת דווידוב בתוכניתה "איפה הכסף" ברדיו 103FM. "כנראה שהרוחות נעו במהירות. הן כנראה דחפו עגורן אחד מבין השניים שהיו על המזרח, הוא גרם לקריסת העגורן השני וליצירת נזק". 

"בטיחות אצלנו בראש סולם העדיפויות", הוסיף. "אנו האחרונים שרוצים לסכן חיי אדם, פועלים בצורה מאוד קפדנית, אף אחד לא צפה את זה. אנו עורכים בקרת נזקים ובוחנים את השתלשלות האירועים. אנחנו מתפללים לשלום הנעדרים ועושים הכל כדי לאתר אותם, לא נברח מאחריות".