שני פועלים נהרגו ושישה נוספים נפצעו בדרגות חומרה שונות, לאחר שפיגומים קרסו היום (חמישי) באתר בנייה בן שמונה קומות ברחוב קריניצי ברמת גן. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לפצועים טיפול רפואי, ופינו אותם לבתי החולים באזור. חלק מהפצועים היו לכודים מתחת להריסות, וחולצו ע"י כוחות החילוץ לאחר מאמצים רבים. 

מבין הפצועים שפונו לבתי החולים, שניים באורח קשה, ביניהם אחד מורדם ומונשם, שלושה באורח בינוני ואחד נוסף קל. כוחות משטרה שהגיעו אל המקום, בדקו את נסיבות המקרה.

פעולות החילוץ באתר הבנייה ברמת גן  (צילום: כב''ה דן)
פעולות החילוץ באתר הבנייה ברמת גן (צילום: כב''ה דן)

פרמדיק מד"א ומדריך ראשי בבי"ס לפראמדיקים של מד"א עודאי בסול, שהגיע אל הזירה, סיפר: "היינו במהלך שיעור בבית ספר לפראמדיקים של מד"א שנמצא ממש מספר רחובות מהאירוע כשהדיווח על קריסת הפיגומים התקבל במד"א. מיד יצאתי למקום יחד עם חניכי הקורס. ראינו את הפיגומים שקרסו ומיד חברנו לכוחות הכיבוי והמשטרה שהגיעו גם כן. ברגעים הראשונים יצא אלינו פועל שנפגע באורח בינוני בראשו והוא פונה במהירות לבי"ח כשהוא בהכרה מלאה, בהמשך לוחמי האש חילצו אלינו עוד 5 פצועים נוספים כ-2 מהם היו במצב קשה, 2 בינוני ו-1 קל. לאחר טיפול ראשוני בזירה הם פונו בניידות טיפול נמרץ של מד"א לבתי החולים בסביבה. 2 פועלים נוספים חולצו מהריסות כשהם ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם".

יפה נחום, שנסעה ביחד עם אמה המבוגרת בכביש הסמוך, סיפרה: "פתאום ראיתי גל דל עשן סמיך. בהתחלה לא הבנו מה קרה. זה היה מצמרר, אסון כבד".

סגן ראש עיריית רמת גן ויו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובנייה, עו"ד רועי ברזילי, מסר: "המראות היו קשים. פועלים נלכדו מתחת לברזלים ופעולות החילוץ היו מורכבות וממושכות. הבניין בגובה של שמונה קומות, נבנה במסגרת תמ"א 38 והיה בשלבי סיום של ציפוי אבן בקירות החיצוניים. אין מספיק מפקחים של משרד העבודה שמסתובבים באתרי הבנייה".