השף חיים כהן שוחח הבוקר עם גדעון אוקו וניסים משעל ב103FM וסיפר מדוע החליט לצמצם את פעילות המסעדה שלו, על רקע המחאות נגד המהפכה המשפטית.

באשר להחלטה לסגור את המסעדה שלו במוצ"ש, טען כהן: "במוצאי שבת, ברמה הפרקטית, אי אפשר להגיע למסעדה, אז זה קצת קשה. יש הפגנות, יש חסימות, אבל הסגירה של המסעדה זה לא האירוע, יש עוד מסעדות בסביבה שסגרו במוצ"ש כי אי אפשר לעבוד ככה, אבל זה לא האירוע. האירוע הוא הרבה יותר גדול, הוא אירוע של מדינת ישראל, של עם ישראל"

"אני מודאג כמו הרבה מאוד אנשים במדינה הזאת, גם מהימין וגם מהשמאל. אני חושב אם ממשלת הליכוד קיבלה את ההזדמנות לנהל את המדינה, היא צריכה להתחיל לנהל את זה. אי אפשר שזה יהיה פינג פונג, 'יד מושטת לא פוגשת יד אחות' וכו', יש פה מדינה לנהל, תתחילו לנהל", הבהיר.

"תקשיבו לדוד ביטן. אי אפשר להגיד עליו שהוא שמאלני, בוגד, אנרכיסט - בן אדם מדבר בהיגיון, ואני חושב שראש הממשלה, באמת, אחרי כל הכאוס הזה שהגענו אליו וההאשמות ההדדיות, שהפכו את הטייסים לבוגדים ושלחו אותם לעזאזל וכו', הגיע הזמן לעשות את פסקת הפוס", הוסיף כהן.

השף סיכם ואמר כי: "אני חושב שאפשר לעצור וצריך לעצור, ואתה יודע מה? אולי נעצור על פי התהום, אבל אני לא מוכן לקבל את הדבר הזה שאנחנו דוהרים לתהום כי אני בן אדם אופטימי מטבעי ואוהב את מדינת ישראל".  

סייע בהכנת הכתבה: אמיתי דואק, 103fm