בשנת 2020, במסגרת מאיץ היזמות העירוני של החטיבה לקידום נוער וצעירים בעיריית ירושלים, בחר ראש העירייה משה ליאון את תוכנית "קו 11" כמיזם לפיתוח בעבודה עם נוער וצעירים בסיכון.

המיזם הינו רשת חברתית ועיתון, שנותנים מקום לבני נוער וצעירים ירושלמים בסיכון, אשר חווים ביומיום תחושת ניכור וחוסר אכפתיות מהסביבה. "קו 11" משמש עבור בני הנוער כר נרחב לביטוי בכל דרך יצירתית, וככלי לספר את סיפורם באמצעות כתיבה, שירה, ציור או צילום, ללא פילטרים, מבלי לייפות את המציאות, ללא צנזורה ובאופן הכי חשוף וכואב - כמו החיים עצמם.

"קו 11" הוא עיתון היוצא כל חודשיים, ושמופץ ביותר מ־20 מסגרות שונות המיועדות לנוער ולצעירות וצעירים בסיכון בעיר. את היצירות והעבודות מעבירים בני הנוער באמצעות האינסטגרם, המייל או דרך המדריכים והמסגרות. היצירות מתפרסמות באנונימיות, בראשי תיבות, כדי להימנע מחשיפת זהותם, על פי בקשתם.

לאחרונה התקיים ערב חגיגי לרגל ציון עשור לפעילות המיזם. בערב העשור נכח קהל רב, שכלל מנהלים מהחטיבה לקידום נוער וצעירים, אנשי טיפול ממסגרות שונות בעיר, וכמובן את בני הנוער עצמם. יצירות רבות של בני הנוער הוצגו בתערוכה ייחודית, וחולקו גלויות עם יצירות נבחרות, שהאורחים התכבדו בהן למזכרת.