שמעון בוקר, סגן ראש עיריית באר שבע התייחס אתמול (ראשון) בריאיון ברדיו דרום, לפעילי המחאה נגד הרפורמה המשפטית וכינה אותם "אנרכיסטים". 

בוקר אמר כי "האנשים האלה (המפגינים) הם סכנה, צריך לקחת אותם לקציעות ולזרוק אותם שם". הוא הוסיף בעקבות אירוע הורדת הדגל בעירייה לחצי התורן על ידי מפגינים כי "הייתי המום. קבוצה של אנרכיסטים, שלא יודעים לקבל את תוצאות הבחירות".

בעקבות התקרית, ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ', כינס הבוקר את כל הסגנים בעירייה ואמר: "הסברתי להם את גודל השעה והאחריות על כל מילה שיוצאת מפיהם, כנבחרי ציבור. מותר להביע כל עמדה, רק לעשות זאת בכבוד ולא באופן פוגעני".

בעקבות דבריו של סגן ראש העיר, תושב באר שבע, תמיר חג'ג', הגיש נגדו תלונה במשטרה: "אני לא אנרכיסט ולא מסוכן. זה שהוא רוצה לשים אותנו בקציעות, אז אולי שישימו אותנו פשוט בשטח אש וירו בנו? אני לא מוכן לעבור לסדר היום, איש ציבור שאמור לייצג את כולם. אני תושב באר שבע, מעולם לא הסתבכתי עם החוק, אני לא אנרכיסט. ראש העיר צריך להשהות אותו עד לבירור, זה שהוא יו"ר סניף הליכוד בבאר שבע, לא מקנה לו את הזכות להסית נגד המפגינים לכאורה. ולא מקנה לו שום דבר שעלול להשתמע שיכולים לפגוע בנו. אנחנו לא נפסיק למחות".

שמעון בוקר מסר בתגובה: אין זה סוד שכאיש ימין אני תומך ברפורמה ואכן הזדעזעתי שהמפגינים הורידו את הדגל מהתורן, אבל חשוב לי מאוד להבהיר שלקחו משפט אחד שאמרתי בהתייחסות לאמירה קיצונית מאוד ובוטה, שפורסמה מצידו של אזרח לא מקומי בכלי התקשורת הארציים (אינני רוצה לחזור עליה) והוציאו אותה מההקשר. בשום פנים ואופן לא התכוונתי למפגינים ולאנשי המחאה, שגם אם אנחנו לא מסכימים, זו זכותם המלאה להביע את מחאתם. אם מישהו נפגע מדבריי, אני מצר על כך! בימים רגישים אלו שבהם יש מחלוקת, אנחנו אנשי הציבור מחוייבים לפעול להרגעת הרוחות. כולנו אחים. אהבת חינם תמיד מנצחת".