בעקבות המשך קידום הרפורמה במערכת המשפט ופיטוריו של שר הביטחון יואב גלנט על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו, מרבית הטיסות שהיו אמורות להמריא מנמל התעופה בן גוריון נדחו למועד בלתי ידוע. עופר לפלר, דובר רשות שדות התעופה, שוחח עם ענת דוידוב ברדיו 103FM והביא פרטים נוספים על המתרחש: "ההמראות טרם חודשו. למיטב ידיעתי אף נוסע לא חזר הביתה". 

הפגנת ענק בירושלים: עשרות אלפי מפגינים נמצאים כעת מול הכנסת

"ההמראות טרם חודשו. השדה בעיקר מעביר את הנוסעים שאמורים לטוס את תהליך הצ'ק אין במרבית חברות התעופה, את הביטחון, את ביקורת הדרכונים, והנוסעים ממתינים בדיוטי פרי", סיפר לפלר. "שוחררו טיסות שבהן היו חולים או טיסות מיוחדות על ידי מטה השביתה. הטיסות יוצאות בטפטוף, לא חזרנו לטיסות רגילות. צריך לזכור, להחזיר את השדה לשגרת טיסות - ייקח כמה שעות טובות".

עוד הוא הוסיף: "למיטב ידיעתי, אף אחד לא חזר הביתה, אבל הופסקו ההמראות של בערך כ־24 טיסות, נכון לעד לפני כחצי שעה".

לגבי התנהלות נמל התעופה מחר, אמר לפלר כי "צריך לשאול את ההסתדרות אם השביתה הזאת נמשכת ומתגלגלת. אני כרגע לא מכיר בלוח הטיסות, טיסות שבוטלו מאירופה לישראל, ייתכן ויש. הכי חשוב להתעדכן בחברות התעופה. אנחנו באמת עושים מאמץ גדול מאוד לצמצם את הפגיעה בנוסעים, אני יודע, זו התחלה של החופש, לא כך רצינו לראות את יציאת מצרים שמתוכננת לחודש אפריל בימי הפסח, שבהם צפויים לנו 2.2 מיליון נוסעים, ולראות את השדה פורח שוב בתנועת נוסעים שנכנסים ויוצאים. אחד הדברים היפים שנראו פה היום, שלא ראיתי אותם, יש המון סבלנות וסובלנות. אנשים הצטיידו ביכולת היום להכיל את האירוע הזה בהרבה מאוד סבלנות".

סייע בהכנת הכתבה: אמיתי דואק, 103fm