עשור לאחר שנפתח המרכז הראשון לקידום נוער בסיכון, הוענק למייסדים פרס הוקרה. עומר טולצ'ינסקי וירון וקסמן, עוד לא בני ארבעים וכבר זכו לכבוד עצום מעיריית בת ים כשהאחרונה הכריזה על זכייתם בתואר יקירי העיר בת ים. השניים הקימו את עמותת "הגל שלי" רק לפני עשור ובמהלך השנים השפיעו לטובה על חייהם של אלפי צעירים וצעירות תושבי העיר.

עמותת "הגל שלי" החלה את פועלה בעיר לפני כעשור, כאשר עיריית בת ים אימצה באמונה את חזונם של המייסדים במטרה לקדם את בני הנוער בסיכון להטיב את חייהם. המרכז הראשון הוקם על חופה של בת ים (כיום קיימים שבעה מרכזים לחופי הים התיכון) המשמש כלב בפועם של העמותה.

העמותה פועלת בעשייה למען החברה והקהילה ובמעשי מופת שלא למטרות רווח ותורמת באופן יוצא דופן לרווחתם של בני הנוער בתחום החינוך, התרבות, ספורט, קירוב לבבות, סובלנות והתנדבות.

ירון וקסמן, מנכ"ל העמותה: "אנחנו מתרגשים ומודים לראש העיר, והנהלת העיר על הבחירה בנו. זה לא מובן מאליו וכבוד ענק שמגיע עם אחריות גדולה לעתיד קדימה. בת ים היא העיר הראשונה שחיבקה אותנו והעניקה לנו את הזכות וההזדמנות לממש את החזון ולהיות שם עבור חבר'ה שצריכים אותנו. אחרי כמעט עשור של עשייה יום-יומית למען העיר שלנו, לקבל את ההוקרה הזו זה פשוט מרגש. אנחנו מתחייבים להמשיך ולהשקיע כמיטב יכולתנו בעיר ולשמש כעוגן למאות ואלפים נוספים שיצטרפו". 

עמותת "הגל שלי" הוקמה בשנת 2013, במטרה להעניק הזדמנות אמיתית לנערות ולנערים במצבי סיכון לעלות על הגל ולהצליח דרך התמודדות מעצבת עם איתני הים, באמצעות גלישת גלים. העמותה מפעילה פעילויות מגוונות, לבנות ובני נוער בגילאים 13-18 מכל קשת החברה הישראלית: יהודים, ערבים, חילוניים, דתיים, חרדים, עולים, ותיקים, בני מיעוטים, מוסלמים, נוצרים, בנות ובנים.