משרד התחבורה וחברת "נתיבי ישראל" ישקיעו בשנים הקרובות כמיליארד וחצי ש"ח בשיפור התחבורה בעיר חדרה ובסביבתה הקרובה ויקלו את העומסים בכניסות והיציאות מהעיר, כולל סלילת שבילי אופניים והגברת הנגישות התחבורתית בכל חלקי העיר.

שרת התחבורה, תת אלוף במיל', מירי רגב, יחד עם הצוות הבכיר של המשרד בעיר חדרה בישרו השבוע לראש העיר בפועל, ניר בן חיים, על הקמת שני מחלפים חדשים בעיר בהשקעה של מיליארד שקלים, מחלפים שיקלו מאוד על התנועה לעיר וממנה. מדובר על מחלף חדרה מזרח שיוקם במסגרת התוכנית של משרד התחבורה להרחבת כביש 65 מחדרה עד עפולה, ומחלף נחל חדרה שיבוצע במסגרת תכנית החומש של חברת "נתיבי ישראל" להרחבת כביש 2.

עוד בישרה השרה כי חדרה תכנס להסכם "המאיץ" כבר בשנה הקרובה בהשקעה של למעלה מ-450 מיליון ₪. ההסכם כולל פיתוח תשתיות תחבורה ציבורית ושבילי אופניים ברחבי העיר, בדגש על חיבור לתחנות הרכבת ולמוקדי התחבורה בעיר. זאת על מנת לייצר נגישות תחבורתית רציפה. במסגרת התוכנית, תבצע חברת "נתיבי ישראל" גם הרחבה לגשר צה"ל במזרח העיר. כמו כן, שרת התחבורה אישרה תקציב לביצוע מיידי לחיבור מחלף אולגה דרום לרכבת חדרה מערב, בעלות של 50 מיליון ₪, ובכך הביאה לסיום המצב העגום בו הגשר ומחלף אינם מחוברים לדבר. 

שרת התחבורה, תת אלוף במיל', מירי רגב: "הגענו לחבר את העיר חדרה במערכת כבישים ומחלפים ושבילי אופניים, כדי לתת מענה תחבורתי לאתגרים הרבים העומדים בפני העיר. שמחתי לבשר כי חדרה תכנס להסכם המאיץ לפיתוח תשתיות תחבורה ציבורית ויוקמו בה שני מחלפים חדשים, כל זאת לרווחת תושבי העיר ומדינת ישראל. אני מודה לראש העיר בפועל, ניר בן חיים. יחד נוביל מהפכה תחבורתית, חדרה הולכת קדימה!". 

ראש עיריית חדרה בפועל, ניר בן חיים: "חדרה משנה את פניה ועושה מהפכה תחבורתית שתעניק לתושבים תשתיות תחבורה ראויות ומתקדמות. במשך שנים חדרה זעקה לבשורות משמעותית בפיתוח תשתיות על  וחיבור העיר ממזרח למערב. אני מודה לשרת התחבורה מירי רגב שבזכותה נבצע פרויקטים בסדר גודל שלא נראה כמותו מעולם בעיר חדרה".