אולה קרבצ'נקו, מי ששמה נקשר בפרשת רצח הנערה תאיר ראדה ז"ל, התראיינה הערב (חמישי) בכאן 11 והתייחסה להכרעת הדין שניתנה מוקדם יותר היום ושזיכתה את רומן זדורוב מחמת הספק.

יוכל לתבוע פיצויים מהמדינה? המשמעות המשפטית של זיכוי זדורוב
בכיר לשעבר בפרקליטות על זיכוי זדורוב: "ממליץ להם שלא לערער"

"בניגוד למה שכולם חושבים, חיכיתי להכרעה כמו כולם, זה לא הפתיע אותי וזה גם לא משנה לי, המצב שלי כתמול שלשום, אני עדיין נאבקת משפטית, בקרוב מתחיל משפט הדיבה, אני עדיין חפה מכל פשע, המצב שלי ממשיך להיות קשה", אמרה בפתח השיחה.

באשר לאדיר חבני, בן זוגה לשעבר שהאשים את קרבצ'נקו ברצח ראדה ז"ל, אמרה כי "השופטת כתבה דברים נוקבים, שהנקמה שלו בי היא בזויה, קיוויתי שמישהו יכתוב גם דבר מה על ההתעללות הקשה שעברתי על ידו, הערער שהגשתי לפרקליטות עדיין מחכה לתשובה, אני מקווה שיקבלו אותו ויתנו לי סיכוי לאיזשהו צדק", טענה.

קרבצ'נקו ציינה כי היא עדיין נתונה למתקפות ציבוריות: "אותם אנשים שכתבו לי איזושהו כתב אישום ציבורי, משפט מכשפות, שהמציאו שמועות והפכו אותן כבכיכול לראיות, הם מיררו את החיים שלי, אין לי מה להגיד להם, אני מנסה להיות לגיטימית, להילחם דרך בית המשפט, אני יודעת שאני חפה מפשע, העובדה הזו שמרה עליי חיה ונושמת ובזכותה אני עוברת את כל הזוועות שאנשים מעבירים אותי בגלל א"ח. אני עד היום לא רוצה להגיד דבר למי שמאשים אותי במשהו". 

עוד התייחסה לעורך דינו של זדורוב, ירום הלוי, שגם הוא סבור כי קרבצ'נקו היא האשמה ברצח, בין היתר בשל שערות שנמצאו בזירה וששייכות לבן זוגה לשעבר ומסתדרים לכאורה עם הגרסה שמסר: "כמובן שהוא ישמח על הזיכוי של הלקוח שלו. הוא טוען מזמן שאני אשמה, אני לוקחת אותו למשפט דיבה, הגשתי תביעת דיבה גדולה, בקרוב תתחיל התביעה, שלושתם יהיו שם, יוצרי צל של אמת, אדיר, וירום הלוי, וגם אני אהיה שם, באופן אירוני אישה אחת מול ארבעה גברים, זה לא קל, גם אם זדורוב היה מורשע מחדש זה לא היה קל, תביעות זה לא עניין פשוט, יש לי את המאבקים שלי, ואני מתכוננת. אני מתמודדת עם כל מה שיש ומתכוננת לקרב הבא".