חברת Forter, המתמחה במניעת הונאות בסחר מקוון, מקיימת בחודשים האחרונים קשר צמוד עם עמותת Make-A-Wish, המגשימה משאלות עבור ילדים בגילאי 3-18 המתמודדים עם מחלות מסכנות חיים. לקראת הגשמת החלום לילד על ידי החברה, עברו עובדי Forter המשתתפים סדנה שוברת שגרה, אשר בסיומה עובדי החברה זוכים להבין את הכוח והעוצמה בהגשמת משאלה ולגעת בחיים של ילד חולה.

כחלק משיתוף הפעולה, עובדי החברה הזמינו את אחד מהילדים הנתמכים על ידי העמותה ובני משפחתו אל הגג של משרדי החברה בתל אביב, שם חיכה להם נועם בסון, שף ויועץ קולינרי, שהדריך אותם בסדנת בשרים שהותאמה במיוחד להם. עוד קודם לכן שלחו עובדי פורטר לוח שחמט עשוי מלגו לילד, על מנת לשלב שתי אהבות גדולות שלו - משחק השחמט ולגו.

לאחר שראו את התרגשותם של הילד ומשפחתו, החליטו בחברה להפוך את הפעילות הקבוצתית לקבועה ופתחו שתי קבוצות נוספות לעובדים, אשר יקיימו בחודש מאי פעילויות מיוחדות עבור ילדים נוספים ב-Make-A-Wish.

מיה עידן, שהובילה את הקבוצה מטעם Forter, מסרה: "מבחינתי זו הייתה זכות גדולה להשתתף בתוכניות מיוחד שכזו. מהיכרותי עם העובדים בפורטר ציפיתי שתהיה הירתמות ולמרות זאת הופתעתי מכמות הנתינה וההירתמות שראיתי בתוך החברה וגם מחוצה לה. לא כל יום זוכים לראות חלום מתגשם. האושר והשמחה שקרנו מאמיר (ילד המשאלה) ומשפחתו יצרו אווירה מדהימה שהדביקה את כל מי שרק עבר באיזור. חשוב לי להודות לצוות שלקח חלק כה משמעותי בתכנון ובביצוע הגשמת המשאלה וכמובן לשף נועם בסון שהעביר סדנת בשר מדהימה בהתנדבות. מבחינתי זהו יום שלא ישכח".