אישה בהריון הגיעה הבוקר (ראשון) לביקור שגרתי בבית החולים לניאדו שבנתניה כשהיא נושאת שקית ובתוכה ופלים, אך נתבקשה על ידי השומר בכניסה לשים את הוופלים בקופסה, וזאת בהתאם למדיניות בית החולים שאינה מתירה הכנסת חמץ למחלקות השונות, בזמן חג הפסח, לאחר אישורו של חוק החמץ בכנסת

האישה ההרה, שהגיעה לבית החולים, סיפרה לאתר וואלה!: "הגעתי לבית חולים לטיפול במחלקת הריון בסיכון. בכניסה לבית החולים, שומר ביקש להוציא את כל המזון שיש עלינו ולהשאיר אותו בחוץ בעמדה. אתה מקבל מספר ושם את כל המוצרים שהם חמץ בקרטון שלוקחים ביציאה. אם רוצים לאכול חמץ יש אוהל צמוד שאפשר לאכול בו אבל לא להכניס פנימה".

עוד הוסיפה: "אני אישה בהריון אבל זה לא רק נשים בהריון. כל אחד שמעביר שם כמה שעות ויותר רוצה לאכול את האוכל שהוא מביא איתו. זה מקומם. זה בית החולים היחיד בנתניה, זה לא שיש עוד אופציות".

כזכור, הצעת החוק קובעת כי מנהל בתי חולים יהיה רשאי לקבוע ההוראות בדבר הגבלה או איסור של הכנסת חמץ למבנה בית החולים, כולו או חלקו, הנדרשות לשם שמירת כשרות בחג הפסח. זאת לאחר ששקל חלופות אחרות ובהתחשב בזכויות המטופלים ובצורכיהם. 

עוד קובע החוק כי "ההוראות יפורסמו באופן קבוע באתר האינטרנט של בית החולים וכי בבית החולים יוצבו שלטים בנושא. מנהל בית החולים יהיה רשאי להסמיך עובד לשם יידוע על ההוראות. מוצע להבהיר כי הוראות  הסדר זה אינן גורעות מהוראות כל דין הנוגע לכשרות המזון".

ממשרד הבריאות נמסר: "משרד הבריאות מצפה לנהוג ברגישות בכל מטופל ומטופלת".