שדרני 103FM ינון מגל ויריב אופנהיימר פתחו את התוכנית היומית בשיחה על מקום מגוריהם. אופנהיימר תהה מדוע הם לא נוסעים ביחד לרדיו, מאחר ושניהם מתגוררים סמוך אחד לשני בשכונת בבלי בתל אביב. 

אופנהיימר החליט לעשות ניתוח פסיכולוגי למגל וטען כי "הבחירה במקום המגורים מעידה על הבן אדם". הוא הוסיף כי "זה לא כוך, אני יודע למה אני גר בבבלי, למה אני משלם כל כך הרבה כסף בשביל דירה קטנה אבל זו ההחלטה שלי, אני לא מבין למה אתה גר שם. כולך מלא להט אידיאולוגי ומשיחי ולאומי ולאומני יש כל כך הרבה התנחלויות שישמחו לקלוט אותך, למה דווקא בבלי, באחת הדירות היקרות במדינת ישראל? האם זה אידיאולוגית כי אתה מחובר למקום, האם אתה מפחד לגור בהתנחלויות? אני מאמין שכן".

מגל התנער מדבריו ואמר: "סתם, החיים גלגלו אותי לבבלי, יש לי שם דירה, קומה רביעית, אין לי שום תחושת שייכות למקום, לא כמו כשגרתי בנחלאות בירושלים. רציתי לקנות בית שם, זה לא הסתדר. פה אין לי שום דבר עם השכונה הזאת, אני לא מרגיש מחובר לזה. מכירים את דירות הכוך ביפן? ככה אני מרגיש". 

אופנהיימר לא השתכנע: "אני לא קונה את זה, האמת שאתה בסוף החיים בעיר חופשית בשכונה חופשית, אתה יכול לעשות מה שאתה רוצה. זה ה'חיה ותן לחיות', זו הסביבה שאתה רוצה לגור בה. אתה לא במקרה גר בתל אביב ולא באף מאחז". 

מגל שב לטענתו: "אתה לא תגיד לי, ממש עשיתי לי ניתוח פסיכולוגיסטי. זה נראה כמו שדרות, כמו שיכונים - רק בתל אביב. אין לי שום קשר 'רגשי' לבבלי, זה לא נותן לי תחושת של התרוממות רוח".

לסיום התייחסו לידיעה ששודרה ב"חדשות 12" על אישה בהיריון שלא הוכנסה לבית החולים "לניאדו" בנתניה מכיוון שהיה בתיקה חמץ - ופלים - והכותרת הייתה שחוק החמץ כבר נכנס אל הפועל. מגל טען שמדובר בפייק ניוז כי זהו בית חולים של חסידות צאנז, וביקש לכבד את המקום. אופנהיימר מאידך הקריא את ה"אודות" באתר בית החולים שבו צוין כי בבית החולים מאושפזים חולים מכל המגזרים וטען: "אל תציג את זה כאילו מדובר על איזה בית כנסת".

סייעה בעריכת הכתבה: רעות מתתיהו ארגון, 103FM