תייר מאיטליה כבן 30 נרצח הערב (שישי) בפיגוע משולב של ירי ודריסה בטיילת תל אביב. שלושה תיירים נוספים נפצעו בינוני ושניים נפצעו קל. בפיגוע שאירע בשתי זירות נפרדות באזור, הראשונה ברחוב צ'רלס קלור והשנייה ברחוב קויפמן בעיר.

לאחר הפיגוע המשולב בת"א: נתניהו הורה למג"ב ולצה"ל לגייס כוחות מילואים

פקד י', שהשתתף בנטרול המחבל, שיחזר את פרטי האירוע: "במהלך היותי קצין תורן בתחנת לב ת"א, טיפלתי בזירה סמוכה. בסיום האירוע, חלפתי במקום ושמעתי התנגשות של רכב. ניגשתי לזירה, הבחנתי ברכב מתגלגל על כר הדשא בצ'ארלס קלור. תוך כדי הריצה הבחנתי באנשים שכובים על הטיילת ועל מסלול האופניים. בתוך הרכב החשוך, הבחנתי יחד עם קציני סיור נוספים בתזוזה. ברגע שהארנו לכיוון הרכב, החשוד יצא מחוץ לרכב כשהוא מחזיק בנשק. לפני שהוא הספיק לירות לעברינו, ביצענו ירי כלפיו, הוא נפל וניסה להתרומם ולכוון את נשק, ביצענו ירי נוסף. הוא נפל והנשק נשמט מידיו, לאחר מכן ביצענו כבילה והעזקנו כוחות נוספים". 

אריאלה, עדת ראייה סיפרה ל-N12: "חציתי את הכביש לכיוון הטיילת האור התחלף ברמזור וראיתי בדיוק אופנוע דוהר בטירוף. זה היה ממש חריג, במהירות לא נורמלית", עוד הוסיפה: "נכנסתי לתוך החניון, ראיתי רכב לבן דוהר על הטיילת מעיף אנשים באוויר. הבנתי שזה פיגוע דריסה. רצתי מהר לתוך החניון. הרכב חלף על פניי והמשיך לדרוס. ראיתי אנשים על הרצפה ואנשים שניסו לעזור להם".

ריקי, עדת ראייה נוספת, סיפרה לחדשות 12:שמעתי בום כמו פצצה, אחר כך שמעתי יריות וראיתי אנשים נופלים. אמרתי לבעלי יש פה פיגוע והתחלתי לרעוד. שמעתי איזה 3 או 4 יריות ואנשים נפלו". 

חובש בכיר במד"א יוסף כורדי שהיה ראשון במקום סיפר: "הגעתי למקום וראיתי רכב הפוך כשלצידו שכבה נערה בת 17 בהכרה מלאה שסבלה מחבלות בראש, בבטן ובגפיים כתוצאה מפגיעת רכב. לאחר טיפול ראשוני במקום היא פונתה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבי"ח איכילוב כשמצבה בינוני. כ-200 מטר צפונה על הטיילת שכב גבר מחוסר הכרה עם פגיעות בגופו. הוא היה ללא דופק וללא נשימה ולאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותו בשטח. כוחות גדולים נוספים של מד"א שהגיעו לזירה העניקו טיפול רפואי ל-4 נפגעים נוספים במצב בינוני וקל שנפגעו גם כן מהרכב".