בעקבות שטפונות בנחל ציחור בכביש 40, ובמסגרת פעילות מאמצי איתור שלושת הנעדרים שנכנסו אמש עם רכבם לאזור נחל ציחור על כביש 40, אותרה היום (שלישי) גופת גבר בנחל פארן ולאחר פעולות חילוץ מהשטח, נקבע מותו על ידי גורמי הרפואה. גופת אישה נוספת אותרה בנחל ולאחר פעולות חילוץ מהשטח, נקבע מותה על ידי גורמי הרפואה.

בתוך כך, מסוקי חיל האוויר, יחידת החילוץ 669 וכוחות נוספים של צה"ל, יחד עם גופי הביטחון והחילוץ הנוספים, חילצו הלילה (שני-שלישי) עשרה אזרחים נוספים מאזורי השטפונות בדרום. עד כה חולצו 36 לכודים מהשטפונות, ביניהם אחת משלושת הנעדרים בנחל ציחור שאותרה וחולצה בחיים. צה״ל ממשיך לבצע מאמצים על מנת לאתר את השניים הנוספים.

אותרה אחת משלושת הנעדרים בנחל ציחור: "נסחפה מספר קילומטרים כשהראש מחוץ למים"

כמו כן, הכוחות ממשיכים לפעול לחילוץ אזרחים נוספים מהשטפונות ולסיוע באיתור הנעדרים. כוחות אוגדה 80 (עוצבת "אדום") ממשיכים לקיים הערכות מצב כדי לתת מענה מיטבי למאמצי החילוץ בשטח.

מדברי מפקד אוגדה 80, תת-אלוף איציק כהן: ״החל מאתמול בערב כוחות אוגדה 80 יחד עם כוחות מתוגברים של חיל האוויר וגופי הביטחון השונים, פועלים במרץ ועל פי הערכות המצב לחילוץ כלל האזרחים שנסחפו בשטפונות נחלי הדרום. האוגדה ערוכה להמשיך לספק מענה ביטחוני במרחב ותמשיך לפעול ככל שתדרש. אנחנו עושים את מירב המאמצים לאתר בהקדם את כלל הנעדרים בריאים ושלמים".

כאמור, בשעות הבוקר התחדשו החיפושים אחרי שניים משלושת הנעדרים שנכנסו אמש עם רכבם לאזור נחל ציחור על כביש 40. אחת מהם, שי דהאן בת 21, אותרה כשהיא במצב טוב ופונתה לבית החולים סורוקה בבאר שבע כשהיא בהכרה מלאה. בכניסה למיון בבית החולים סורוקה אמרה כי "אני בסדר".

חובש בכיר במד"א אלי שריקי סיפר: "הייתי עם האמבולנס סמוך לחפ"ק החיפושים שהוקם סמוך לנחל ציחור, קיבלתי דיווח שאחת הנעדרות אותרה בחיפושים וחולצה אלינו ע"י מסוק צבאי".