מוחמד סאלמה אבו הוואש בן ה-11, נורה הבוקר (שבת) למוות במהלך קטטה שאירעה בשכונה 5 ברהט, באירוע שאירע ככל הנראה על רקע סכסוף בין שכנים. תושב השכונה ששוחח עם "מעריב", אמר בכאב: יש כאן הפקרות במשך עשרות שנים והיום זה המצב. שודים, רצח, אלימות בכבישים - חייבים לעשות כאן סדר".

הוא סיפר על התרחשות הקטטה: "זה לא היה כדור אחד, היה ירי מסיבי מאוד מחצות עד לשעות הבוקר. למזלי אני גר מעט רחוק מאזור הירי, אבל לא היה ניתן להירדם כל הלילה. זה מתחיל בחינוך, אבל למדינה יש חלק בזה".

עטא אבו מדיגם, ראש עיריית רהט, מסר: "איבדנו נער. המסר שלי לציבור, כל האנשים שיכולים לעזור חייבים להתכנס, יחד עם העירייה והמשטרה להרגיע את הרוחות. יש חשש מהתלקחות ושריפת בתים נוספים. ביקשתי מהמשטרה להשאיר כאן כמה שיותר כוחות. למשפחות האלה כמעט ואין כתובת".

"אני חרד למצב, אני מגנה את הרצח, את ההתלקחות בין השכנים ושפיכות הדמים. בסוף יש לנו תוצאה עגומה וכואבת מאוד. אני מקווה מאוד שיכניסו לרהט יותר כוחות", הוסיף. 

התמונה בכתבה פורסמה לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר.  אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת: [email protected]