זוג הומואים הותקף היום (שני) בדירתם בת״א, ברחוב צ׳לנוב, ערב יום השואה. שכנם של הזוג, שבר את תריס הדירה ואיים על הזוג: ״תחזרו לגרמניה, לא סובל גייז, לא אוהב גייז״. הזוג הגיש תלונה במשטרה, השכן נעצר. 

עודד, שנתקף בביתו, מספר: ״שניה לפני שאני ובן הזוג שלי יצאנו לעבודה, הבן אדם צעק לנו מהחלון שאם יש לנו אומץ נצא מהדירה ושהוא יהרוג אותנו. מיד אחר כך הוא כבר שלח יד למרפסת שלנו ופירק לנו את התריס. כמה שניות אחר כך אמר דברי שנאה נוראיים והתקשרנו למשטרה. אני מרגיש לא בטוח ברמה הכי קיצונית שאפשר. אני גר בתל אביב כבר עשר שנים ומעולם לא חוויתי תקיפה. רק מאז החודשים האחרונים מתנקלים לנו בהפגנות, בהקלטות שאני מקבל והשיא הגיע עכשיו שניסו לשבור לנו את החלון של הבית, המרחב הכי מוגן שלנו. אני מצפה מהמשטרה לעצור אותו עד תום ההליכים ושיורחק מהציבור. אם מדובר במצב פסיכיאטרי ונוכחות של להט״בים גורמת לו לטריגר, הוא יכול יכול ישי שליסל הבא״.  

יו״ר האגודה למען הלהט״ב הילה פאר אמרה בתגובה: ״בכל יום אנחנו מקבלים עוד ועוד מקרי שנאה נגד להט״ב. הלהט״בופוביה המשתוללת ומשטרת ישראל עוצמת עיניים, מתעלמת וסוגרת תיקים אפילו מבלי לזמן לחקירה תוקפים שזוהו במצלמות וידיאו. חברי וחברות הקהילה הגאה הם לא שק החבטות של קיצוניים. זאת מציאות שאנחנו לא נקבל. לא נשתוק ולא נאפשר הפקרה של הזכות שלנו לחיות בביטחון מלא במדינה שלנו. אני קוראת למשטרת ישראל להתעשת ולהראות יד קשה כנגד התקיפות והאיומים על הקהילה הגאה״.