הדרום הפרוע: במשך שנים מבטיחות ממשלות ישראל כי יחזירו את המשילות בדרום, אך מציאות החיים המורכבת שאיתה נאלצים להתמודד תושבי הנגב נמשכת גם בימים אלה.

אירוע חריג בדרום - פרה פרצה לחנות: "נזק של אלפי שקלים"

עבור קרן כהן, תושבת כרמית שבצפון הנגב, זה כמעט נגמר באסון בסוף השבוע האחרון כאשר קליע פגע באחת מקירות ביתה כאשר ילדיה שיחקו בגינה. "ביום שישי בערב הילדים ישבו בסלון, כשמאחוריהם יש וטרינה של זכוכית. פתאום הבת שלי אמרה 'וואו, משהו התנפץ פה'. היא שמעה פגיעה ובמקרה היא הסתכלה לכיוון הזכוכית וקלטה פגיעה. כשיצאנו זה היה ברור שמדובר בקליע שפגע בקיר", היא מספרת למעריב. 

פגיעת הקליע בבית בדרום (צילום: צילום פרטי)
פגיעת הקליע בבית בדרום (צילום: צילום פרטי)

לדבריה, "אנחנו רגילים למצוא קליעים אבל הפעם הזאת זה היה בבוקר כשהילדים מסתובבים בחוץ, וזה עבר כל גבול. זה היה נס שזה לא נגמר באסון. זה מפחיד, זה עניין של זמן עד שיהיה פה אסון. פעם זה היה בחתונות, עכשיו זה על בסיס יום יומי, הירי מגיע ככל הנראה מלקיה. חייבים לעשות עם זה משהו. לפני חודש מצאנו קליע על הגג של הבית שלנו".

בפוסט שפרסמה בפייסבוק כתבה: "זאת המציאות ההזויה שאנחנו חיים בה. יום שישי, כניסת שבת, קליע (יריות שמחה, ריב חמולות, למי אכפת?) פגע בקיר של הבית שלנו בכרמית, חצי מטר מאיפה שישבו הילדים בסלון. בואו לא נחכה לפגיעה בנפש". 

הקליע (צילום: צילום פרטי)
הקליע (צילום: צילום פרטי)