אייל נוה, מראשי "אחים לנשק", שוחח הבוקר (ראשון) עם ענת דוידוב וניסים משעל בתוכניתם ב-103FM, והתייחס לקריאת הארגון שלא לקיים מחאות נגד הרפורמה המשפטית במהלך יום הזיכרון. "אנחנו כ'אחים לנשק', כאנשי מילואים, ביום הקדוש הזה, ברגע שהדגל ירד לחצי התורן, מבקשים להדמים את המחאה עד החזרה ליום העצמאות, מתוך כבוד ורצון לחבק את המשפחות השכולות שכולנו נמצאים בתוכן", ציין.

לקראת יום זיכרון מתוח, במשטרה מבהירים: "לא יתעמתו עם המשפחות השכולות"
להתאחד ולכבד את בתי העלמין | הרמטכ"ל הלוי בטור מיוחד ליום הזיכרון

הוא חזר לתקוף את השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר: "אני לא חושב שאנחנו חריגים. אני חושב שהמשפחות השכולות יעשו מה שירגישו לנכון, מה שימצאו לנכון. אנחנו מחבקים אותן ואוהבים אותן. אנחנו חושבים שהפוליטיקאים לא צריכים להגיע לבתי הקברות. אני לא חושב שהשר בן גביר שלא הרגיש בחיים מה זה פחד של מלחמה או לבש אפוד אפילו של צבא, צריך לבוא ולנחם משפחות שלא מרגישות ולא מזדהות איתו בזמן שהוא קורע את המדינה, בזמן שהוא מנסה לייצר להן דיקטטורה, לבנות מיליציות, בזמן שהוא כישלון נורא גדול בעשייה שלו".

אבל זה לא רלוונטי, הטיעון שהוא לא התגייס הוא לא נכון, כי הוא רצה.
"הוא עשה הכול כדי להשתמט מהצבא. מדובר בעבריין, לא פחות, שהיה ברור שהוא לא יוכל להצטרף לצבא, וברור שהוא משתמט, וכל מעשיו הם כדי להשתמט".

הוא הדגיש כי המחאה תימשך במהלך יום העצמאות, וטען: "אנחנו לקראת הפיכה משטרית. הממשלה דוהרת לכיוון דיקטטורה. אני לא בטוח שאנחנו נוכל לדבר בשנה הבאה, אני לא בטוח שהתקשורת תהיה קיימת, זה השלב הבא".

עוד הוסיף כי "אנחנו לא מודיעים מה אנחנו עושים, אנחנו נפעל איפה שאנחנו רוצים, מתי שאנחנו רוצים. אנחנו בוחרים את היעדים שלנו כפי שאנחנו עובדים עד עכשיו, בשקט ובמלוא המסירות".