"משלוחה היא אפליקציה ישראלית לא פחות טובה מוולט", אמר דניאל רחמים, מנכ"ל החברה בתחילת השיחה, "היופי במשלוחה, זה שהיא מחזירה כסף לגולשים, אנחנו לוקחים פחות מהמסעדות ומגלגלים את זה לגולשים".
"הם לוקחים 5% מההזמנה, כשממוצע ההזמנה הוא 150 ש"ח, אפשר לעשות את המתמטיקה. הם גם לוקחים עוד 4 ש"ח מהמסעדה עצמה, ובנוסף הם לוקחים 27% ממנה", הסביר רחמים.
רחמים גם מציין כי העלאת המחירים לא משפיעה רק על הצרכנים: "זה משפיע גם על שכר השליחים כי הם לא יקבלו טיפים. כשאתה משלם 10 ש"ח במינימום ועוד 6 ש"ח דמי תפעול בהזמנה ליד הבית שלך, זה לא ישאיר לך הרבה מקום לתת טיפ".
"אנחנו לוקחים פחות מהמסעדות ומגלגלים את זה לגולשים", הסביר רחמים, "במסעדה כמו אינדירה" בתל אביב למשל, תשלם 10 ש"ח דמי משלוח, ותקבל 15 ש"ח קאש בק להזמנה הבאה שלך. ב-2024 החזרנו ללקוחות מעל 7 מיליון ש"ח כסף חוזר ללקוחות".
"יש לנו ארנק דיגיטלי, אתה מקבל התראה שקיבלת כסף לארנק. אנשים מממשים במאות אלפי שקלים בכל חודש", הוא הסביר כיצד זה עובד והוסיף: "אנחנו נותנים שירות מצוין. זה תמיד מאתגר – משלוחים שבין 15 דקות לשעה ויש תקלות. זה שוולט עשו עבודה מצוינת, אני לא מתווכח".
רחמים מסביר מדוע לדעתו חברת וולט הודיעה על העלאת המחירים: "וולט, כבודה במקומה מונח, ויש להם מוצר שעושה עבודה טובה, היא אפליקציה פינית בבעלות אמריקנית שצריכה להחזיר למי שרכש אותה 8 מיליארד יורו, והיא תעשה את הכול בשביל זה".
"היא צריכה להגדיל את ההכנסות שלה ולקחת כמה שיותר. משלוחה היא אפליקציה ישראלית לא פחות טובה מוולט, והיא שמה דגש על צרכנות נבונה ועל השפעות המחירים לכיוונים שאנחנו הולכים אליהם. כדי שהיא תהיה משמעותית היא צריכה רוח גבית מהצרכנים, אין מה לעשות".
לסיום אמר: "העבודה שלנו הכפילה את עצמה, וגם אם תיכנסו לדירוג באייפון, משלוחה ממוקמת במקום הראשון בהורדות. לעולם לא נהיה וולט. נהיה טובים".