עוד עולה מהסקר, כי 74% מהנשאלים טענו כי הם בעד הורדת מהירות הנסיעה באופניים וקורקינטים חשמליים ורק 7% התנגדו להורדת המהירות. מהירות הנסיעה המותרת כיום היא 25 קמ"ש. 69% מהנשאלים טענו, כי נתקלו בקורקינטים שיתופיים זרוקים על המדרכה, או שחנו במרכז המדרכה, באופן שהפריע להולכי הרגל. לעומתם, 31% טענו כי לא נתקלו בתופעה הזו.
76% מהנשאלים טענו כי ראו לפחות פעם אחת בשנה האחרונה רוכב אופניים חשמליים או קורקינטים חשמליים מבצע עבירת תנועה. רק 15% מהנשאלים דיווחו כי לא ראו רוכב שמבצע עבירת תנועה ו-9% השיבו כי הם אינם יודעים. רק 24% מהנשאלים דיווחו כי ראו רוכבים עם קסדה לראשם בשנה האחרונה. 44% טענו, כי ראו רוכבים שלא חבשו קסדה ו-27% טענו שחלק כן חבשו וחלק לא חבשו.
לשאלה - האם כהורה תרשה לילדיך לרכב על אופניים וקורקינטים חשמליים? 64% מהנשאלים טענו כי לא ירשו לילדיהם לרכב על כלים חשמליים ורק 13% טענו, כי יסכימו ויאפשרו לילדיםה לרכב על כלים חשמליים. לאור עבירות התנועה הרבות שרוכבים ביצעו ולאור תחושת החשש וחוסר הביטחון, רוב הציבור (74%) מאמין כי יש לקיים אכיפה באמצעות מצלמות, ל-14% אין דעה ורק 12% מתנגדים.
עוד עולה מהסקר כי 67% מהציבור לא מתנגד להוצאת כלים חשמליים מחוץ לחוק ו-49% אף הביעו תמיכה. לעומתם, 33% התנגדו ו-18% לא הביעו עמדה.
במחקר שבוצע בחודש יולי, כסקר אינטרנטי, השתתפו 500 גברים ונשים בגילאי 20 ומעלה, ערבים ויהודים, המהווים מדגם מייצג של האוכלוסייה במדינת ישראל. טעות הדגימה עומדת על 4.4%.